رسانه مثل فرزند یک نظام است و باید با شرایط روزگارش رشد کند/جوان‌ها برای اینکه خودشان را اثبات کنند وقت می‌خواهند
داریوش ارجمند:
رسانه مثل فرزند یک نظام است و باید با شرایط روزگارش رشد کند/جوان‌ها برای اینکه خودشان را اثبات کنند وقت می‌خواهند
 
تاريخ : دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۱

داریوش ارجمند با بیان اینکه تلویزیون در حال حاضر آنطور که باید باشد نیست، معتقد است: مدیران جوان در کنار با تجربه‌ها بهتر می‌توانند رسانه را اداره کنند.

به گزارش هنرنیوز به نقل از سینماپرس، این بازیگر پیشکسوت درباره سپردن مدیریت شبکه‌های تلویزیونی به جوان ها، به ایسنا گفت: نمی‌توانم بگویم جوانی که تجربه ندارد خوب نیست و از طرفی نمی‌توان فردی که چهل سال است دارد کار می کند و تازه فهمیده رسانه یعنی چه را کنار گذاشت. باید صبر کنیم و ببینیم جوان‌ها چه کار می‌کنند؛ هنوز که اتفاقی نیفتاده است.

ارجمند با اعتقاد بر اینکه ترکیب باتجربه‌ها در کنار جوان ترها برای اداره صداوسیما بهتر جواب می دهد، تاکید کرد: همه جای دنیا همین طور است. رسانه مثل فرزند یک نظام است و باید با شرایط روزگارش رشد کند؛ نه می‌شود فقط سن بالاها را نگه داشت که با دیدگاه‌های قدیمی رسانه را اداره کنند و نه می‌شود فقط جوان را گذاشت که که با دیدگاه‌های جوانی بخواهند یک سازمان قدیمی را اداره کنند؛ این دو باید کنار هم باشند.

این هنرمند با اشاره به شرایط فعلی تلویزیون، گفت: تلویزیون به هر حال دارای افت شدیدی شده و فعلا الان آن طور که باید باشد نیست. اگر جوان‌ترها را گذاشتند سر برنامه‌ها و شبکه‌ها، به هر حال جوان‌ها برای اینکه خودشان را اثبات کنند وقت می‌خواهند. نمی شود از الان قضاوت کرد.

ارجمند در پایان درباره پیشنهادهای کاری اخیر به وی گفت: چیز جدیدی پیشنهاد نمی‌شود و کارها تکراری است. روی میزم کلی سناریو هست ولی نمی‌توانم قبول کنم. آبرویم را مفت به دست نیاوردم که هر کاری به من پیشنهاد می‌شود را انجام دهم؛ من از زمان جوانی‌ام گزیده کار بودم.
کد خبر: 98942
Share/Save/Bookmark