تولید آثاری با محوریت بصیرت، تعهد و شهادت در سینمای جمهوری اسلامی ایران امری ضروری است
علیرضا سربخش:
تولید آثاری با محوریت بصیرت، تعهد و شهادت در سینمای جمهوری اسلامی ایران امری ضروری است
 
تاريخ : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۸
علیرضا سربخش جانباز روشندل و کارشناس فرهنگی گفت: تولید آثاری با محوریت بصیرت، تعهد و شهادت در سینمای جمهوری اسلامی ایران امری ضروری است و مدیران فرهنگی باید حمایت از این قبیل تولیدات را در اولویت و رئوس کارهای خود قرار دهند چرا که این اتفاق می تواند توطئه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را خنثی کرده و باعث افزایش آگاهی و بصیرت در سطح جامعه شود.

مدیر مسئول نشریه «سینما رسانه» در گفتگو با خبرنگار هنرنیوز افزود: وجود فیلم های ارزشی، روشنگرانه و متعهدانه برای نسل جوان و نوجوان ما بسیار ضروری است و می تواند تأثیرگذاری فراوان و مثبتی داشته باشد.

وی ادامه داد: متأسفانه ما کمتر شاهد تولید و اکران چنین فیلم هایی در سینما هستیم و توقع مان از مدیران فرهنگی و هنری و سینمایی این است که تمامی ظرفیت های سینما را برای تولید چنین آثاری اختصاص دهند.

سربخش سپس با بیان اینکه امیدواریم در جشنواره فجر پیش رو شاهد فیلم های بصیرت افزا باشیم متذکر شد: بسیار ضروری است که جشنواره فجر انقلاب اسلامی سرشار از فیلم های روشنگرانه و متعهدانه باشد.

این کارشناس فرهنگی در خاتمه این گفتگو افزود: مدیران فرهنگی باید بدانند وجود چنین آثاری می تواند برای نسل جوان راهگشا باشد. در اثرگذار بودن این فیلم ها روی نسل جوان هیچ شکی وجود ندارد و مدیران فرهنگی و سینمایی باید کم کاری های خود را در این حوزه جبران کنند. امیدواریم روزی فرا برسد که همه متولیان فرهنگی و هنری کشور از ضرورت تولید این قبیل فیلم ها آگاه باشند و جایگاه بصیرت؛ تعهد و شهادت در سینمای ایران روز به روز ارتقا پیدا کند.
تهیه و تنظیم : بابک الطافی
کد خبر: 99022
Share/Save/Bookmark