450 نقطه، متقاضی اکران اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم
مسئول اکران فیلم «هنگامه» خبر داد:
450 نقطه، متقاضی اکران اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم
مسئول اکران فیلم «هنگامه» خبرداد در روزهای آیده، بیش از 450 نقطه شهری و روستایی میزبان اکران این فیلم خواهند بود.
 
تاريخ : پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۲
حجت غیب الله زاده، مسئول اکران فیلم «هنگامه» در گفتگو با هنرنیوز درباره استقبال از اکران این فیلم به عنوان اولین اثر داستانی درباره مدافعان حرم گفت: از حدود 10 روز پیش و آغاز اکران عمومی این فیلم، بیش از 450 نفر اعلام آمادگی و درخواست خود برای اکران فیلم هنگامه را اعلام کردند.

وی ادامه داد: تاکنون در مدت زمان کوتاهی که از اکران عمومی اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم گذشته است، حدود 100 اکران در نقاط مختلف کشور قطعی شده و از این تعداد 30 اکران هم صورت گرفته است که دو میلیون تومان از محل بلیت‌فروشی فیلم بدست آمده است.

غیب زاده افزود: به طور مثال، در اکران این فیلم که پیش از رونمایی رسمی در روستای اکبرآباد کوار فارس صورت گرفت، مبلغ 160 هزار تومان از محل بلیط فروشی اکران فیلم در این روستا جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه اصفهان، شهید چمران اهواز، مسجد مهدیه نجف آباد، مسجد صاحب الامر تهران، روستای قراجه فیض الله بستان آباد آذربایجان شرقی و... از دیگر نقاطی بودند که در روزهای اخیر میزبان اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم شدند یاد آور شد: برخی از اکران‌‎های فیلم «هنگامه» نیز با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم صورت گرفته است، به طور مثال دانشجویان دانشگاه فرهنگیان رشت با حضور خانواده اکران کننده و شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده به تماشای فیلم نشستند. همچنین در شهرستان دهدق استان فارس هم فیلم «هنگامه» در منزل دیگر اکران کننده و شهید مدافع حرم حمید قاسم پور به نمایش درآمده است.

غیب اله زاده تصریح کرد: علاقمندان جهت اکران فیلم «هنگامه» به عنوان اولین اثر داستانی درباره مدافعان حرم می‌توانند عبارت «هنگامه» را به سامانه پیامکی 30001801 ارسال کنند.

وی افزود: جهت اطلاع‌‌رسانی و انعکاس اخبار اکران‌های این فیلم، کانال تلگرامی آن نیز به نشانی https://telegram.me/hengamefilm راه اندازی شده است و علاقمندان می‌توانند با عضویت در این کانال در جریان آخرین اخبار فیلم قرار گیرند. همچنین صفحه ویژه این فیلم نیز در روی پایگاه اینترنتی جشنواره مردمی فیلم عمار به نشانی http://ammarfilm.ir/ ایجاد شده است.

گفتنی است «هنگامه»، اولین فیلم داستانی درباره موضوع مدافعان حرم به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت‌نژاد است و امین ایمانی و سوگل طهماسبی نیز در آن نقش ایفا کردند.

«هنگامه»، فانوس ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش داستانی و همچنین بازیگر نقش اول زن را نیز دریافت کرده است.

در خلاصه این فیلم آمده است: هنگامه همسر حامد، روزهای آخر امتحانات خود را پشت سر می‌گذارد و اوضاع روحی خوبی ندارد. شهادت یکی از دوستان خانوادگی آنها، برنامه‌های حامد را تغییر می‌دهد. حالا حامد برای هنگامه خبر مهمی دارد...

کد خبر: 91624
Share/Save/Bookmark