«میکائیل» از بهترین سریال‌های پلیسی ایران است
حامد بیسادی در گفتگو با هنرنیوز:
«میکائیل» از بهترین سریال‌های پلیسی ایران است
دستیار کارگردان سریال «میکائیل» گفت: میکائیل از بهترین سریال‌های پلیسی ایران محسوب می‌شود که تاکنون نظیر آن ساخته نشده است.
 
تاريخ : يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۹
حامد بیسادی دستیار کارگردان سریال میکائیل در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون هنرنیوز در مورد این سریال افزود: سریال میکائیل یک سریال پلیسی است که شهری به نام ۶۰ کیلومتر را برای بینندگان به نمایش می‌گذارد و تلاش‌های پلیس بی‌باک و جسوری با بازی آقای کامبیز دیرباز را نشان می‌دهد که اتفاقات خاصی برای او در این سریال رخ می‌دهد. این درحالی است که بیننده در مسیر قصه با شخصیت‌های دیگری روبرو می‌شود که به جذابیت‌های داستان می‌افزاید.

وی اضافه کرد: سریال میکائیل از اکشن‌های خوبی برخوردار است که می‌تواند مخاطب را نسبت به قصه این سریال مجذوب کند.

دستیار کارگردان فیلم سینمایی «روز رستاخیز» ادامه داد: حرف اصلی سریال «میکائیل» اعتماد مردم به پلیس است تا پلیس بتواند با اشراف کامل تری به عملیات‌های پلیسی خود ادامه دهد.

حامد بیسادی با اشاره به صحنه‌های سخت و نفس گیر اکشن این سریال تصریح کرد: صحنه‌های اکشن این سریال، صحنه‌های بسیار زیبایی هستند که با وسواس و دقت نظر آقای سیروس مقدم و تیم بدل کاری انجام گرفته است و تیم بدل کاری در این سریال واقعا سنگ تمام گذاشتند ضمن اینکه آقای سیروس مقدم هم دست تیم بدل کاری را برای هر گونه خلاقیت در راستای قصه سریال باز گذاشتندو ببنندگان این سریال با صحنه‌های اکشن و و در حد استاندارد روبرو خواهند شد.



دستیار کارگردان سریال میکائیل با بیان اینکه من به همه بینندگان این سریال توصیه می‌کنم حتما تمام قسمت‌های این سریال را ببینند و هیچ قسمت را از دست ندهند. اظهار داشت: قرار بود این سریال فقط در ۱۰ جلسه در تهران تصویربرداری شود و بقیه سریال در قشم ساخته شود اما به دلایل لوکیشنی و جابه جایی‌ها، این تام افزایش یافت اما الباقی سریال در قشم تصویربرداری شد و دلیل رفتن گروه به قشم در سال گذشته به این علت بود که شرایط آب و هوایی تهران سمت زمستان و سردی می‌رفت و کار کردن قدری سخت بود لذا گروه برای ادامه کار به قشم رفتند تا مشکلاتی مثل باران و سرما موجب توقف کار نشود ضمن اینکه استفاده از لوکیشن‌های بکر و زیبای قشم؛ سریال را بسیار دیدنی و جذاب‌تر کرده است.

دستیار کارگردان فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» با اشاره به همکاریهای نیروی انتظامی یاد آور شد: همکاری نیروی انتظامی با عوامل سریال بسیار خوب بود و مشاوره‌های خوبی به لحاظ امنیتی و عملیات‌های پلیسی به گروه داده شد که سطح کیفی کار را ارتقاء بخشید. معمولا در اختیار گرفتن تسلیحات نظامی برای فیلم‌ها و سریال‌ها، یک پروسه زمان بری است که اگر همکاری نیروی انتظامی نباشد. زمان زیادی برای این کار تلف خواهد شد. خوشبختانه همکاری نیروی انتظامی در این زمینه باعث تقدیر است.

حامد بیسادی در پاسخ به این سوال که آیا این سریال در حین تولید دچار توقف به دلیل مشکلات مالی شد خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه معمولا سریال‌هایی که آقای مقدم می‌سازند سریال‌های الف ویژه هستند لذا ما شاهد توقف کار به لحاظ مسائل مالی یا امکاناتی نبودیم. ضمن اینکه خانم غفوری به عنوان تهیه کننده اثر نیز با تمام قوت و انرژی پشت کار بودند و سریال هیچگاه به دلیل مشکلات مالی متوقف نشد.




وی گفت: سریال «فوق سری» که در ایام نوروز از تلویزیون پخش شد اگر چه سریال خوبی بود اما فاقد عملیات‌های اکشن آنچنانی بود اما میکائیل یک سریال زیبای پلیسی با اکشن‌های جذاب است و تماشاگر، عملیات پلیسی را که در سریال‌های دیگر ندیده است در این سریال به زیبایی خواهد دید. ضمن اینکه فیلمنامه این سریال به قلم آقای سعید نعمت الله است و ایشان یکی از بهترین قصه‌های پلیسی را در این سریال نوشته است که از تعلیق‌های خاص پلیسی برخوردار است. این درحالی است که قاب بندیهای حرفه‌ای و جذاب آقای معقولی به عنوان تصویربردار و دکوپاژ های خوب آقای سیروس مقدم؛ همه از فاکتورهای جذاب این سریال است که می‌تواند مخاطب گریز پا از تلویزیون را به پای تلویزیون بکشاند.

دستیار کارگردان سریال میکائیل افزود: به جرات می‌توانم اعلام کنم که سریال میکائیل از بهترین سریال‌های پلیسی ایران محسوب می‌شود که تاکنون نظیر آن ساخته نشده است.

وی با اشاره به کارگردانی سیروس مقدم اضافه کرد: آقای مقدم یک کارگردان حرفه‌ای است که نما‌ها را به خوبی می‌شناسد و در کار‌هایش بیشتر دوست دارد موقعیت‌های جغرافیایی را برای بیننده به نمایش بگذارد. در سریال میکائیل مخاطب شاهد لوکیشن‌هایی است که برای اولین بار در یک فیلم پلیسی دیده شده است. ضمن اینکه این سریال، دارای شات‌های هوایی است که به خوبی موقعیت جغرافیایی منطقه را برای مخاطب به نمایش می‌گذارد. آقای مقدم از هلی شات‌های زیبایی در این سریال استفاده کرده که علاوه بر اینکه در راستای قصه است قاب‌های زیبایی را هم برای تماشاگر به ارمغان دارد که می‌تواند در جذب مخاطب بسیار مثمرثمر باشد.

این دستیار کارگردان با بیان اینکه برای من کار کردن با آقای سیروس مقدم افتخار بزرگی بود چرا که از ایشان چیزهای زیادی آموختم گفت: آقای مقدم برای گرفتن هر صحنه، زمان زیادی را اختصاص می‌دادند تا این صحنه به بهترین شکل تصویر برداری شود و معمولا از آن دست کارگردانانی هستند که نسبت به کار تعصب خاصی دارند و سعی می‌کنند هر پلان به بهترین نحو گرفته شود.
کد خبر: 80194
Share/Save/Bookmark