موسیقی مجاز نمایش فرهنگ جامعه است
علی لهراسبی در گفتگو با هنرنیوز؛
موسیقی مجاز نمایش فرهنگ جامعه است
علی لهراسبی خواننده گفت: موزیک مجاز به نوعی نمایش فرهنگ جامعه است و باید شامل سوبسیت دولت شود.
 
تاريخ : سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۲

لهراسبی در گفتگو با خبرنگار گروه کتاب و ادبیات هنرنیوز درباره سی امین دوره جشنواره موسیقی فجر گفت: امسال در جشنواره شرکت نکردم و اطلاعات چندانی از نحوه برگزاری آن ندارم. 

وی درباره وضعیت موسیقی در کشور تصریح کرد: به نظر من وضعیت موسیقی خیلی بهتر از قبل است و کنسرتها راحت تر مجوز میگیرند. همچنین خلاء موزیک در تلوزیون ملی هم به تدریج رو به کاهش است و البته به نظر من داشتن یک شبکه مخصوص موسیقی با در نظر گرفتن موازین شرعی می‌تواند ایده بسیار خوبی باشد. 

وی درباره وضعیت سالن ها برای اجرای موسیقی گفت: همچنین وضعیت سالن ها هم رو به بهبودی است . 

لهراسبی در خصوص افزایش قیمت اجاره سالن برای اجرای کنسرتها اظهار داشت: از این لحاظ که این هزینه می‌تواند موجب بهبود سالن‌های کشور شود خوب است ولی از سوی دیگر اغلب خانواده های مرفه میتوانند در کنسرتها شرکت کنند و بقیه مجبورند از دور تماشاگر باشند با اینکه خوانندگان دوست دارند بیشتر مخاطبانشان را از نزدیک ببینند و همین که مردم هم دوست دارند در اجراها شرکت کنند.موزیک مجاز به نوعی نمایش فرهنگ جامعه است و باید شامل سوبسیت دولت شود. ما خوانندگان از تهیه کننده دستمزدمان را میگیریم و این دولت است که باید به فکر کم کردن هزینه ها باشد و امیدواریم که این همکاری حاصل شود. 

این خواننده مشهور کشورمان درباره تازه ترین آثار خود توضیح داد: آلبوم جید من در راه است و تک آهنگ «ساعت هشت» هم تا چند روز دیگر منتشر خواهد شد. اجراهای من نیز در شهرهای بیرجند، سبزوار، طرقبه و در ایام عید در متل قو و رامسر خواهد بود و اگر خدا بخواهد از ماه اردیبهشت تا اوایل خرداد تور آمریکا خواهم داشت.

کد خبر: 79484
Share/Save/Bookmark