امیدوار هستم این عمر را داشته باشم که هم در «سلمان فارسی» و هم در «موسی» بازی کنم
محمد فیلی:
امیدوار هستم این عمر را داشته باشم که هم در «سلمان فارسی» و هم در «موسی» بازی کنم
 
تاريخ : يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۵
محمد فیلی بازیگر سینما و تلویزیون از صحبت‌های اولیه برای بازی در «موسی(ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا گفت.

به گزارش هنرنیوز، محمد فیلی بازیگر سریال‌های تاریخی همچون «مختارنامه» با اشاره به مذاکره برای حضور در سریال «موسی (ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا به مهر اظهار داشت: این سریال احتمالاً سال آینده وارد تولید می‌شود. آقای علیرضا صالحی دستیار اول و برنامه ریز حاتمی‌کیا برای این سریال با من صحبتی داشت که البته هنوز تا یک سال دیگر زمان زیادی باقی است و او در حال حاضر بازیگرانی از سراسر ایران را رصد می‌کند چون «موسی (ع)» کار عظیمی است و به بازیگران زیادی نیاز دارد.

وی درباره این همکاری اظهار کرد: من با هرکسی کار می‌کنم یک تجربه تازه است و این تجربه هم اگر رخ دهد اتفاق خوبی خواهد افتاد. من قرار است در سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری نیز بازی کنم که هنوز نقشم در آن شروع نشده و این سریال هم چند سال طول می‌کشد و کار سنگینی است.

فیلی یادآور شد: وقتی با کسانی که کاربلد هستند و سینما و تلویزیون و تصویر را می‌شناسند کار کنید خیلی اهمیت دارد، اینها استاد دکوپاژ هستند، قصه‌هایشان درست است و بازیگر راحت می‌تواند اطمینان کند. مثلاً در کارهای میرباقری که پیش از این هم در «مختارنامه» از او بازی کرده‌ام متن فیلمنامه‌ها شعرگونه است و به همین دلیل است که آثارش ماندگار می‌شود.

وی درباره حضور در «موسی (ع)» نیز گفت: هنوز قراردادی با سریال ندارم و یک صحبت اولیه انجام شده است. این سریال از ۱۰ سال پیش قرار بوده شکل بگیرد از زمانی که زنده یاد سلحشور تصمیم داشت آن را بسازد تا زمانیکه ساخت آن به جمال شورجه و بعد حاتمی کیا رسید. با این حال من امیدوار هستم این عمر را داشته باشم که هم در «سلمان فارسی» و هم در «موسی» بازی کنم.

فیلی در پایان بیان کرد: این روزها در سریال «گیل دخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی بازی می‌کنم که بخشی از سریال در شمال کشور تصویربرداری می‌شود و من نقش یک طبیب را دارم.
کد خبر: 98744
Share/Save/Bookmark