حضور پُرصلابت مردم در هفتم اسفندماه /  خواب دشمن برآشفته خواهد شد
جمال شورجه تاکید کرد:
حضور پُرصلابت مردم در هفتم اسفندماه / خواب دشمن برآشفته خواهد شد
جمال شورجه معتقد است یکی از تکالیف هنرمندان در ازای معروفیت و محبوبیت، تشویق و ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های رای و حرکت های ملی است.
 
تاريخ : پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۷
جمال شورجه کارگردان با سابقه سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه گفت: همان طوری که مقام معظم رهبری هم در فرمایشات خود اعلام کردند حضور در پای صندوق های رای یک تکلیف شرعی و الهی است. ایشان معتقدند حتی اگر به نظام جمهوری اسلامی هم اعتقادی ندارید اما اعتقاد به کشور و ملت ایران ایجاب می کند باز هم پای صندوق های رای حاضر شوید.

این کارگردان سینمای ایران تاکید کرد: امیدوارم مردم ایران همچون گذشته که حامی حاکمیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و در لحظات حساس تاریخی، حضور جدی و با شکوهی در عرصه های انتخابات داشتند و حتی در زمان جنگ و زیر بمباران های شهری ، دست از تکلیف خود بر نمی داشتند در هفتم اسفندماه هم، حضور پُرصلابتی را به نمایش بگذارند و بار دیگر خواب دشمنان را برآشفته سازند.

جمال شورجه یادآور شد: امنیت و آرامشی که هم اکنون در کشور حاکم است به دلیل حضور با شکوه مردم پای صندوق های رای در دوره های پیشین بوده است.

کارگردان فیلم سینمایی « 33 روز» با بیان اینکه همه ما به عنوان یک مسلمان و یک ایرانی موظف به حضور در انتخابات هستیم گفت: این حق ملت است که بعد از 2500 سال رژیم شاهنشاهی که حقی در سرنوشت خود نداشتند اکنون که این حق به آنان داده شده، خودشان نمایندگانش را انتخاب کنند.

وی با اشاره به تاثیر هنرمندان و سینماگران در ترغیب مردم به انتخابات اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم تعلق خاصی به هنرمندان بویژه به افراد شاخص و ستاره ها دارند و معمولا به این افراد تاسی می کنند. لذا حضور آنان در پای صندوق های رای می تواند برای مردم تشویق و ترغیب کننده باشد.


جمال شورجه گفت: یکی از تکالیف هنرمندان در ازای این همه معروفیت و محبوبیت این است که مردم را در دوره های حساس مثل انتخابات و حرکت های ملی علاوه بر اینکه خودشان حضور پیدا می کنند ، مردم را نیز به انجام این نوع مشارکت ها تشویق کنند.
کد خبر: 89466
Share/Save/Bookmark