ابولحسن داوودی نرفته برگشت/ کلید خانه سینما در جیب محمد مهدی عسگرپور می‌ماند؟
آنچه در حاشیه جلسه برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه سینما رخ داد؛
ابولحسن داوودی نرفته برگشت/ کلید خانه سینما در جیب محمد مهدی عسگرپور می‌ماند؟
شاید کسی فکر نمی کرد که از میان نامزدها ابوالحسن داوودی و علیرضا داوود نژاد جزو کسانی باشند که رای نیاورند این انتظارات به قدری بالا بود که در برخی از شایعات داوودی را بر کرسی مدیریت خانه سینما نشاندنکته ای که باقی می ماند این است که آیا کلید خانه سینما در جیب محمد مهدی عسگرپور باقی می‌ماند؟!
 
تاريخ : سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۴

از حاشیه های نشست خانه سینما این بود که فردی بدون هماهنگی وارد جلسه انتخاب هیات مدیره شده بود که توسط فرهاد توحیدی بیرون شد.

ابولحسن داوودی نرفته برگشت
در ادامه خبرنگارهایی که پشت درهای بسته انتظار می‌کشیدند تا نتیجه آراء مشخص شود طی یک شایعه پراکنی که مدتی بر سر زبان‌ها افتاد بود انتظار داشتند که ابوالحسن داوودی بر کرسی مدیریت خانه سینما تکیه بزند که نتایج آراء چیز دیگری را نشان داد و ابوالحسن داوودی و علیرضا داوود نژاد در کمال تعجب عضو هیات هفت نفره نیز قرار نگرفتند و نتوانستند حد نصاب آراء را از آن خود کنند. در نتیجه در این دوره کارگردانان و تهیه کنندگان هیچ نماینده‌ای در هیات مدیره خانه سینما نخواهند داشت.

شرایط لازم برای عضویت در هیات مدیره خانه سینما، اعصاب پولادین و کفش آهنین
بعد از انتخابات فرهاد توحیدی که همچنان سخنگوی فعلی خانه سینما نیز است درجمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: برای اینکه در هیات مدیره خانه سینما قرار بگیرید باید اعصاب پولادین و کفش آهنین داشته باشید این یکی از شرایطی است که باید در نظر گرفت. عضو این هیات بودن مدال نیست که به سینه بزنیم بلکه جایگاهی است برای خدمت به سینما.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه شاهد حضور صنوف مختلف در هیات مدیره خانه سینما هستیم باید امیدوار بود که با قدرت بیشتری به کار خود ادامه دهند. در ضمن باید یاد آور شوم افرادی که انتخاب شدند همیشه در کار‌های صنفی خانه سینما مشارکت داشته‌اند.

توحیدی: جلسات بیشتری برای دوستان برگزار می شد نتیجه به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد
توحیدی با اشاره به جو دوستانه‌ای که در میان مجمع عمومی وجود داشت گفت: در طی یک سال گذشته با حضور روسای صنوف جلسات خوبی برگزار شد. به نظر می‌رسد اگر تعداد این جلسات در طی سال بیشتر بود و افراد به شناخت بهتری از هم می‌رسیدند نتیجه آراء به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

افراد با روحیه بالا انتخاب شدند
او همچنین گفت: ۲۱ نامزد برای انتخابات هیات مدیره خانه سینما انتخاب شدند که از میان آن‌ها افرادی انتخاب شدند که دارای روحیه بالایی هستند. همه ما باید در خدمت خانه سینما باشیم و امیدوارم که افراد با این روحیه بالا در راستای خانه سینما شروع به کار کنند هدف اصلی ما در خانه سینما این است که این نهاد صنفی در جمهوری اسلامی ایران که ابعاد بین المللی پیدا کرده است به قدرت و ارتقاء برسد.

محمد مهدی عسگر‌پور نیز امکان دارد دوباره نامزد شود
توحیدی در پایان با اشاره به اینکه هیات مدیره خانه سینما در ۴۵ روز آینده باید مدیرعامل و رییس جدید خانه سینما را معرفی کند گفت: در طی این روز‌ها نامزد‌ها معرفی می‌شوند که در این بین ممکن است محمد مهدی عسگر‌پور مدیر عامل فعلی خانه سینما نیز یکی از این افراد باشد.

کلید خانه سینما در جیب محمد مهدی عسگرپور
شاید کسی فکر نمی کرد که از میان نامزدها ابوالحسن داوودی و علیرضا داوود نژاد جزو کسانی باشند که رای نیاورند این انتظارات به قدری بالا بود که در برخی از شایعات داوودی را در افکار رسانه ها بر کرسی مدیریت خانه سینما نشاند. نکته بعدی که حائز اهمیت می تواند باشد نبود نماینده ای از بین صنوف کارگردانان و تهیه کنندگان در بین هیات مدیره خانه سینما است. همچنین با توجه به گفته سخنگوی خانه سینما باید انتظار داشته باشیم که محمد مهدی عسگرپور برای به دست آوردن ادامه مدیریت خانه سینما دوباره اعلام نامزدی کند و باید دیدکه آیا کلید خانه سینما در جیب محمد مهدی عسگرپور می ماند؟!

کد خبر: 79665
Share/Save/Bookmark