بعد از «سه دونگ؛ سه دونگ» از نقش‌های منفی به طنز آمدم
داریوش سلیمی در گفتگو با هنرنیوز:
بعد از «سه دونگ؛ سه دونگ» از نقش‌های منفی به طنز آمدم
یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حُسن کارهای مناسبتی این است که این کارها به شدت از سوی مخاطب دیده می شوند اما چون باید زود به پخش برسد گاهی اوقات عوامل مجبور می شوند روزانه تا 18 ساعت هم کار کنند!
 
تاريخ : شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۲
داریوش سلیمی بازیگر سینما و تلویزیون که به هنگام برپایی نمایشگاه مطبوعات لحظاتی مهمان غرفه هنرنیوز بود در گفتگو با خبرنگار ما در مورد تازه ترین کارهایش افزود: بعد از بازی در سریال« مدینه»، من بازی در فیلم سینمایی «دریا کنار» به کارگردانی آقای آرش معیریان و به تهیه کنندگی آقای سید محسن وزیری را کار کردم که در حال حاضر در مرحله تدوین است و برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می شود.اما در حوزه تلویزیون، دو تله فیلم کار کردم اما چون تهیه کننده های آنان به تعهدات مالی نسبت به من عمل نکردند ترجیح می دهم نام این تله فیلم ها را ذکرنکنم. متاسفانه یکی از مشکلات بازیگران عدم پرداخت به موقع دستمزد توسط برخی از تهیه کنندگان است.

وی که معمولا در سریالهای مناسبتی سیما حضور فعالی دارد در این مورد اضافه کرد: خوشبختانه من همیشه این شانس را داشتم که هر ساله در سریالهای مناسبتی بویژه در ماه مبارک رمضان و عیدها حضور داشته باشم شاید حدود ده سالی است که همیشه به عنوان بازیگر در این سریالها بازی داشتم.معتقدم آثاری که در مناسبت های خاصی از تلویزیون پخش می شود به شدت هم دیده می شود و هم از سوی مردم مورد توجه قرار می گیرد البته این نوع کارها، سختی های خاص خودشان را هم دارند.

بازیگر سریال « مدینه» ادامه داد: متاسفانه یکی از ایرادهای مهم کارهای مناسبتی که تاکنون هم رفع نشده این است که این کارها دقیقه نود ساخته می شوند و برای اینکه به پخش برسند عوامل مجبورند روزانه حتی ۱۷ تا ۱۸ ساعت کار کنند. در حالی که اگر این کارها با فرصت بیشتری ساخته شوند حتما خروجی بهتری خواهند داشت.

داریوش سلیمی در مورد بازی در ژانر کمدی و طنز تصریح کرد: من قبل از بازی در سریال «سه دونگ سه دونگ» که مربوط به ۴ سال پیش بود بیشتر نقش های منفی را ایفا می کردم. اما در این سریال وارد حوزه طنز شدم و بعد از آن هم ، بیشتر به من نقش های طنز پیشنهاد شد ولی برای بازیگر شاهد فرقی نداشته باشد چرا که یک بازیگر دوست دارد همه ژانرها را تجربه کند. من یادم می آید اولین طنزی که کار کردم خیلی وسواس داشتم که آیا این نقش خوب از آب در می آید یا خیر؟ که الحمدالله خروجی کار خوب بود. البته بازی در ژانرهای مختلف برای بازیگر، دلچسب است. من همانقدر که طنز را دوست دارم به همان قدر هم، نقش های جدی و حتی نقش های منفی که خیلی خوب شخصیت پردازی شده باشند را هم دوست دارم.
کد خبر: 76416
Share/Save/Bookmark