حضور آگاهانه در انتخابات مهم است / برای کمک به یکی از کاندیداها در آبادان هستم
نادر طالب زاده :
حضور آگاهانه در انتخابات مهم است / برای کمک به یکی از کاندیداها در آبادان هستم
نادر طالب زاده معتقد است در سایه تحولی که قرار است در کشور ایجاد شود انتخاب نمایندگان مخلص، امر بسیار مهمی است.
 
تاريخ : چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۴
نادر طالب زاده ، هنرمند، مستندساز و فعال فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه گفت: در سایه تحولی که قرار است در کشور ایجاد شود انتخاب نمایندگان مخلص، امربسیار مهمی است. لذا معتقدم رای دادن یک وجهه شرعی است اما یک وجهه مبارزاتی هم دارد و چون هم اینک، ایران در معرض دید جهانیان است همه باید در انتخابات حضور داشته باشند و مهم نیست به چه کسی رای داده می شود بلکه مهم این است که این حضور ، حضور آگاهانه ای باشد.

وی ادامه داد: من هم اینک به آبادان سفر کردم تا به انتخاب شدن یکی از نامزدها که از آبادان کاندید شده است کمک کنم. این شخص در برنامه تلویزیونی «راز» که من اجرا می کردم و در مورد کم کاری مدیریتی در زمینه آب رسانی در آبادان بود کمک های زیادی برای مردم شهر انجام داد.

کارگردان سریال« بشارت منجی» با بیان اینکه ما در برنامه راز، 10 برنامه زنده در مورد وضعیت ناگوار شهر آبادان و خرمشهر اجرا کردیم اما وضعیت این شهر همچنان نامطلوب است تصریح کرد: سینما رکسی که اخبار آتش سوزی آن را من قبل از انقلاب در شهر نیویورک مطلع شدم هنوز بعد از 37 سال ساخته نشده و زمین آن برای ساخت پاساژ به فروش رسیده است. لذا معتقدم رسانه ها می توانند کاری را انجام دهند که حتی 10 وزیر هم نمی توانند بکنند.

نادر طالب زاده ، قدرت رسانه را برای حضور در انتخابات ، بسیار قوی ارزیابی کرد.
کد خبر: 89421
Share/Save/Bookmark