ساخت تله فیلم «سادات خانوم» برای ادای احترام به جان‌باختگان منا
مریم ابراهیم وند در گفتگو با هنرنیوز خبر داد:
ساخت تله فیلم «سادات خانوم» برای ادای احترام به جان‌باختگان منا
کارگردان تله فیلم «سادات خانوم» گفت : تلاش می کنیم تا این فیلم برای چهلمین روز جان باختگان حادثه منا آماده شود.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۳
مریم ابراهیم وند کارگردان تله فیلم «سادات خانوم» که برای ادای احترام به جان باختگان حادثه منا ساخته می شود در گفتگو با خبرنگار هنرنیوز در مورد این فیلم که نخستین تله فیلمی با موضوع جان باختگان منا خواهد بود افزود: مجوز ساخت این تله فیلم از وزارت ارشاد گرفته شده است و هم اینک فیلم در مرحله پیش تولید است که به احتمال قوی ، هفته آینده وارد تولید خواهد شد.

وی با اشاره به قصه این تله فیلم ادامه داد: فیلم، روایتگر قصه سادات خانوم است که پسرش در کسوت معلم قرآن به جای پدر جانبازش راهی خانه خدا می شود اما با حادثه منا روبرو می شود و به شهادت می رسد و سایه تاثیر عاطفی این حادثه بر زندگی سادات خانوم ، همچنان احساس می شود.

به گفته وی، ایده اولیه تله فیلم «سادات خانوم» توسط ابراهیم نعمتیان نوشته است اما نویسندگی فیلمنامه برعهده جواد مزدآبادی بوده است که سمت مشاور کارگردان را نیز برعهده دارد.

مریم ابراهیم وند تصریح کرد: تلاش می کنیم تا این فیلم برای چهلم این جانباختان آماده شود.

وی با بیان اینکه همه لوکیشن های این تله فیلم در تهران خواهد بود از 20 الی 25 روز زمان تصویر برداری این فیلم خبر داد و یاد آور شد: هنوز انتخاب بازیگران این فیلم قطعی نشده است. اما به محض قطعی شدن نام بازیگران را اعلام خواهیم کرد.

کارگردان تله فیلم «سادات خانوم» گفت: اگر چه این تله فیلم برای شبکه رسانه های خانگی تولید می شود اما تلاش می کنیم تا بتوانیم این اثر را به نسخه سینمایی تبدیل کنیم.
کد خبر: 83355
Share/Save/Bookmark