سیمرغ بهترین بازیگر مرد جشنواره، حق ساعد است
سعید سهیلی در گفتگو با هنرنیوز:
سیمرغ بهترین بازیگر مرد جشنواره، حق ساعد است
کارگردان فیلم کلاشینکف که موفق به دیدن دو فیلم «عصر یخبندان» و «رخ دیوانه» شده معتقد است این دو فیلم از فیلم‌های خوب و موثر جشنواره امسال بوده است.
 
تاريخ : سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۹

سعید سهیلی کارگردان سینمای ایران که در برج میلاد با خبرنگار سینمایی هنرنیوز گفتگو می‌کرد در پاسخ به این سوال که فیلم‌های جشنواره امسال را چگونه دیدید گفت: من امسال فقط توانستم دو فیلم «عصر یخبندان» و «رخ دیوانه» را در جشنواره فیلم فجر ببینم که البته هر دو فیلم را دوست داشتم و معتقدم این دو فیلم از فیلم‌های خوب و موثر جشنواره امسال خواهند بود چرا که این فیلم‌ها از همه جهت من جمله کارگردانی و بازیگری، بسیار خوب بودند.

وی با اشاره به کاندیدا شدن «ساعد سهیلی» ( فرزندش ) برای فیلم «رخ دیوانه» افزود: من از کاندیدا شدن ساعد سهیلی به شدت خوشحالم نه به این دلیل که پدر ساعد هستم بلکه به این دلیل که حق ساعد است. سال گذشته هم حق ساعد بود که کاندیدا بشود و حتی سیمرغ بازیگری را به دلیل بازی در فیلم‌های «کلاشینکف»، «چند متر مکعب عشق» و هم به خاطر بازی در فیلم «متروپل» ساخته آقای مسعود کیمیایی دریافت کند، لذا معتقدم سال گذشته، حق ساعد ضایع شد ولی امسال تا این لحظه با کاندیدا شدنش، دیده شده و امیدوارم جایزه بازیگری را دریافت کند تا هم حق سال گذشته‌اش جبران شود و هم حق امسالش ادا گردد. اگر به صراحت از بازی ساعد دفاع می‌کنم فقط به خاطر بازی خوب و هنرمند بودن وی می‌باشد و هیچ ربطی به ارتباط پدر و پسری ندارد.

لازم به ذکر است که ساعد سهیلی در حالی نامزد  جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل شده است  که بازیگرانی همچون عباس غزالی برای فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من»، بهمن زرین‌پور برای فیلم «حکایت عاشقی»، فرهاد اصلانی برای فیلم «دوران عاشقی»، محسن کیایی برای فیلم «عصر یخبندان» و هومن سیدی نیز برای فیلم «من دیه‌گو مارادونا هستم» همچنان از مدعیان دریافت این جایزه می باشند.


 

کد خبر: 79152
Share/Save/Bookmark