از سریال کمدی ماه رمضان چه خبر؟
از سریال کمدی ماه رمضان چه خبر؟
سریال طنز "خوشنام" برای پخش در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ شبکه یک سیما انتخاب شد.
 
تاريخ : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۹
به گزارش هنرنیوز ، تصویربرداری سریال "خوشنام" به کارگردانی علیرضا نجف زاده و به تهیه کنندگی احمد زالی که توسط محسن کیایی طرح و فیلمنامه ابتدایی اش نوشته شده بود و توسط فهیمه سلیمانی بازنویسی شده است، در تهران ادامه دارد.

تصویربرداری"خوشنام" هم اکنون نیز درحالی در شهر ری ادامه دارد.

احمد زالی، تهیه کننده سریال "خوشنام" از تصویربرداری سریال در چند لوکیشن و بیمارستان در شهر ری خبر داد و گفت: با قطعی شدن پخش سریال در ماه مبارک رمضان طبیعتا همزمان با ضبط، تدوین و صداگذاری مراحل فنی نیز طی می شود و با اضافه شدن بابک شکیبا به عنوان صداگذار، سریال "خوشنام" مراحل پایانی چند قسمت ابتدایی را پشت سر می گذارد.

زالی خاطرنشان کرد: مشغول گپ و گفت نهایی با خواننده تیتراژ پایانی سریال هستیم و به زودی خواننده تیتراژ را نیز اعلام خواهیم کرد.

در خلاصه داستان سریال "خوشنام" می خوانیم: از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو.

حمید لولایی، هومن حاجی عبدالهی، عباس جمشیدی فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی زاده، امیر غفارمنش، نیلوفر رجایی فر، رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، محمدرضا داوود نژاد، کریم قربانی، رضا فیاضی، شیوا خنیاگر، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سید رضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا، دلارام ترکی، محسن گودرزی و مجید اکبری از بازیگران این مجموعه طنز هستند.
کد خبر: 98890
Share/Save/Bookmark