«تردید» آخر تابستان در استان کرمان کلید می‌خورد
به کارگردانی جواد ارشاد؛
«تردید» آخر تابستان در استان کرمان کلید می‌خورد
 
تاريخ : شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۹
تهیه کننده سریال «تردید» بیان کرد که اواخر تابستان این مجموعه تلویزیونی را با بازی دانیال حکیمی و گلچهره سجادیه جلوی دوربین خواهیم برد.

به گزارش هنرنیوز، فریبا بانک توکلی تهیه کننده تلویزیون درباره تازه ترین کارهای نمایشی خود به یک تارنمای خبری گفت: این روزها در حال تکمیل امور پیش تولید مجموعه تلویزیونی «تردید» به کارگردانی جواد ارشاد برای شبکه یک سیما هستیم و کار را از اواخر تابستان در استان کارمان جلوی دوربین خواهیم برد.

وی افزود: بازیگران اصلی ما از چهره های مطرح هستند اما قصد داریم از هنرمندان بومی کرمان، کسانی که استعداد و تحصیلات مرتبط دارند نیز استفاده کنیم. پیش از این در سریال «دوردست ها» نیز بخشی از کار را خارج از فضای تهران و در مازندران ضبط کردیم اما فرصت برای حضور هنرمندان این استان در نقش های اصلی فراهم نشد. این بار سعی داریم برخی از نقش های پررنگ را به عهده جوانان بومی کرمانی واگذار کنیم تا توانایی های شان در معرض نمایش قرار بگیرد.

این تهیه کننده اظهار کرد: سریال «تردید» با همکاری و هماهنگی های امیرحسین آشتیانی پور مدیر فیلم و سریال شبکه یک و به کارگردانی جواد ارشاد جلوی دوربین می رود. خوشبختانه رویکردهای جدید سازمان صدا و سیما به استفاده از ظرفیت استانها تاکید دارد و در سیاست هایش دیده شدن مردم شهرهای مختلف ایران در دستور کار قرار گرفته است. بر این اساس و با توجه به فیلمنامه ای که سمانه نامدار به نگارش درآورده است قرار شد این مجموعه در کرمان کلید بخورد.

وی اشاره کرد: من کرمانی هستم و اگرچه در این شهر زندگی نکردم اما ظرفیت هایش را به خوبی می شناسم. ضمن اینکه جواد ارشاد هم کارهای سینمایی و تلویزیونی بسیاری را در این استان جلوی دوربین برده است. با توجه به شناخت خوبی که هر دوی ما داریم قصدمان این است که نمایی تازه از فرهنگ و مناطقی را به تصویر آوریم که شاید پیش از این در تلویزیون به آن پرداخته نشده است و تنوع لوکیشن هایی که مدنظر ماست باعث شود بیننده با مناطقی مواجه شود که تا کنون اطلاعی از آن نداشته است.

فریبا بانک توکلی با اشاره به اینکه «تردید» در گروه پروژه های الف قرار دارد؛ ادامه داد: خوشبختانه در رایزنی هایی که با مسئولان انجام دادیم میراث فرهنگی استان، صدا و سیما، ارشاد و سایر نهادها نهایت همکاری را تا کنون داشته اند و شاید با کمک این افراد بتوانیم علاوه بر روایتی درام، جنبه های توریستی استان را هم بیشتر در معرض نگاه تماشاگران قرار دهیم تا این پروژه که با هدف مشخصی ساماندهی شده است؛ از غنای بیشتری برخوردار شود.

وی گفت: سریال «تردید» حکایت از یک داستان در حیطه میراث فرهنگی دارد و قصه مردی به نام ابراهیم برومند را روایت می کند که یک باستان شناس کرمانی است. او به عنوان سرپرست سایت باستان شناسی به پروژه مهمی دعوت می شود و به خاطر کشفیات مهمی که در منطقه اتفاق می افتد با نیروهای مثبت و منفی مواجه شده و ماجراهایی رخ می دهد. متاسفانه واقعیت این است که همیشه میراث فرهنگی ما در مواجهه با افراد بدنیت و سودجو قرار دارد اما ما قرار نیست شکل جنایی و پلیسی به این کار بدهیم بلکه درام قصه و روابط بین آدم ها در روبه رو شدن با میراث فرهنگی است که اهمیت دارد.

این تهیه کننده در پایان گفت: دانیال حکیمی، گلچهره سجادیه، فرشته سرابندی، شیوا خسرومهر و بهرام ابراهیمی گزینه های اصلی بازیگران ما هستند اما هنرمندان کرمانی هنوز مشخص نشده اند. از عوامل پشت صحنه نیز تا این لحظه همکاری با فریدون شیردل به عنوان مدیر تصویربرداری قطعی شده و به این ترتیب تا ۱۰ روز آینده، دیگر عوامل پشت صحنه و جلوی دوربین مشخص خواهند شد. تصویربرداری این مجموعه تقریبا ۴ماه طول می کشد بنابراین هماهنگ کردن با کسانی که بتوانند این مدت پروژه را همراهی کنند کمی مشکل خواهد بود.
کد خبر: 96910
Share/Save/Bookmark