انتصاب سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس
انتصاب سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس
 
تاريخ : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۹
«محسن سلیمانی» از سوی سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح به عنوان سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منصوب شد.

به گزارش هنرنیوز، محمد حبیبی سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح طی حکمی محسن سلیمانی را به عنوان سرپرست جدید انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منصوب کرد.

در قسمتی از این حکم آمده است: «امید است با یاری و اتکا به ذات حضرت احدیت (جل جلاله) و تعامل سازنده و استفاده حداکثری از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در عرصه تئاتر کشور و بهره گیری مناسب از امکانات مادی و معنوی در اعتلای کمی و کیفی و رشد روزافزون جریان عظیم تئاتر مقاومت در صحنه های داخلی و خارجی کوشا، موثر و موفق باشید.»

محسن سلیمانی فارسانی متولد ۱۳۴۸ فارسان، دارای مدرک کارشناسی کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است و سابقه نویسندگی، کارگردانی و بازی در نمایش های مختلف و چندین مجموعه تلویزیونی و سینمایی در کارنامه هنری وی به چشم می خورد.

معاون هنری انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، عضویت در شورای تخصصی تئاتر سازمان بسیج، داوری و مدیریت اجرایی در جشنواره های متعدد داخلی همچون جشنواره تئاتربسیج، جشنواره تئاتر مقاومت و جشنواره بین المللی تئاتر فجر از جمله سوابق وی درعرصه هنرهای نمایشی کشور به شمار می رود.

پیش از این محمد حبیبی به عنوان مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منصوب شده بود که با استعفای احسان محمد حسنی جایگزین وی در سمت مدیریت بنیاد فرهنگی روایت فتح شد.
کد خبر: 96794
Share/Save/Bookmark