رمز ماندگاری بازیگر، فارغ از زدو بندهاست / روابط عمومی ، دقیق ترین کانال اطلاع رسانی فیلم ها
حمید بروغنی در گفتگو با هنرنیوز:
رمز ماندگاری بازیگر، فارغ از زدو بندهاست / روابط عمومی ، دقیق ترین کانال اطلاع رسانی فیلم ها
بازیگر تله فیلم «باران» از آغاز این پروژه در روزهای آینده خبر داد و گفت: با توجه به بحران آب در کشور این تله فیلم می کوشد در قالب یک داستان جذاب و دراماتیک نگاهی به موضوع کم آبی در کشور داشته باشد.
 
تاريخ : شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۸
حمید بروغنی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار هنرنیوز از پیش تولید تله فیلم «باران» به کارگردانی ناصر پویش در روزهای آتی خبر داد و افزود: تله فیلم باران برای پخش از شبکه سوم و شبکه خانگی تولید خواهد شد که شهرهای کاشان ، یزد و دامغان از لوکیشن های اصلی این فیلم خواهند بود.

وی از بازی سیروس گرجستانی در این تله فیلم خبر داد و یاد آور شد: هنوز بقیه بازیگران این فیلم انتخاب نشدند.

بازیگر تله فیلم باران با اشاره به قصه این فیلم اظهار داشت: این فیلم به قصه یک زوج به نام «باران» که عکاس حرفه ای است می پردازد که به همراه همسرش آرش تصمیم می گیرند برای گذران تعصیلات به کویر سمنان و دامغان سفر کنند تا باران بتواند گزارش تصویری قنات های این منطقه را تهیه کنند. در این میان ، زوج دیگری که از دوستان آنان هستند به این دو ملحق می شوند که در این سفر، مسائلی مطرح می شود که . ...

حمید بروغنی که فارغ التحصیل نخستین هنرستان بازیگری سوره پسران می باشد در مورد فعالیت بازیگری خود یادآور شد : من بعد از فارغ التحصیل شدن از هنرستان بازیگری سوره، در سال 79 در فیلم سینمایی «خداحافظ رفیق» به کارگردانی آقای بهزاد بهزادپور حضور داشتم و تاکنون نیز در چندین فیلم کوتاه و بلند بازی داشتم.

این بازیگر در مورد بحث مافیا در عرصه بازیگری گفت: باید بپذیریم که بحث ارتباطات در همه حوزه های کاری وجود دارد و در عرصه بازیگری هم این ارتباطات اجتناب ناپذیراست. اما به شرطی که این ارتباطات از مسیر سالم باشد. لذا بنده هم با بحث مافیا در عرصه بازیگری و سینما موافق نیستم اما موضوعی که وجود دارد این است که اگر چه بازیگری نیازمند تحصیلات آکادمیک است اما «استعداد» سهم بیشتری در این حوزه دارد. شاید بسیاری از بازیگرانی که هم اکنون مشغول بازیگری هستند خیلی تحصیلات مرتبط با بازیگری نداشته باشند اما همچنان جزو بازیگران خیلی خوب کشورمان محسوب می شوند. بنابراین نمی توان به این امر اشکالی وارد کرد اما معتقدم بهترین راه ورود به دنیای بازیگری و رمز و راز ماندگاری در این عرصه ، فارغ از زدو بندها خواهد بود.

وی که علاوه بر بازیگری در برخی از پروژه ها همچون تله فیلم « رهایی از زمین» به کارگردانی محمد قاسمی؛ مدیر روابط عمومی فیلم را نیز برعهده داشته است در خصوص چگونگی روابط عمومی پروژه های سینمایی و تلویزیونی خاطر نشان کرد: نقش روابط عمومی در حوزه اطلاع رسانی فیلم به رسانه ها، نقش بسیار مهمی است و مدیر روابط عمومی می بایست با اشراف کامل بر پروژه و ارتباطاتی که در قالب فیلم با همه عوامل برقرار می کند نیازهای اطلاعاتی خودش را به روز نماید.

حمید بروغنی با بیان اینکه بهترین کانال اطلاع رسانی پروژه ها ، کانال روابط عمومی است افزود: به همین دلیل است که معمولا یکی از بندهای قرارداد با همه عوامل فیلم این است که آنان از اطلاع رسانی راجع به فیلم خود داری کنند تا تمامی اطلاعات از طریق روابط عمومی پروژه اعلام گردد چرا که این نوع اطلاع رسانی ها سبب دقیق تر ارسال شدن اخبار فیلم ها خواهد شد. گاهی اوقات، یک بازیگر که در یک فیلم 90 دقیقه ای؛ تنها چند سکانس کوتاه بازی دارد و خیلی در جریان فیلم و عوامل پروژه نیست در رابطه با فیلم ، اطلاعاتی به رسانه ها می دهد که خیلی دقیقی نیستند و روابط عمومی مجبور به تکذیب آن می شود. بنابراین برای اینکه فیلم دچار چنین مسائلی نگردد معمولا کانال روابط عمومی ، مطمئن ترین و دقیق ترین کانال برای اطلاع رسانی فیلم خواهد بود.

بازیگر فیلم سینمایی « خداحافظ رفیق » تاکید کرد: هر پروژه سینمایی و تلویزیونی نیازمند داشتن روابط عمومی است. لذا فیلمی که فاقد روابط عمومی باشد مطمئن باشید این فیلم در ارائه اطلاع رسانی، دچار اشکال خواهد بود.

این بازیگر و مدیر روابط عمومی پروژه های تلویزیونی ، تهیه پیش خبر ، اطلاع رسانی در مرحله تولید پروژه و اعلام مرحله پایان فیلمبرداری را از زمانهایی اعلام کرد که برخی از مدیران روابط عمومی فیلم ها برای اطلاع رسانی به رسانه ها انتخاب می کنند.

وی درعین حال ؛ اطلاع رسانی فیلم ها از سوی روابط عمومی را به سلیقه مدیر روابط عمومی و تعاملی که وی با عوامل اصلی فیلم ها برقرار می کند نسبت داد و گفت: برخی ها، تمایل به اطلاع رسانی قطره ای ، بعضی ها معتقد به اطلاع رسانی مرحله به مرحله و برخی ها نیز در مرحله پیش تولید یا در مرحله پایان کار، علاقه مند به برگزاری نشست مطبوعاتی با رسانه ها هستند. 

بازیگر تله فیلم« باران»؛ پذیرفتن اطلاع رسانی چند فیلم به صورت همزمان را برای یک مدیر روابط عمومی، خالی از اشکال دانست و عنوان کرد: اگر مدیر روابط عمومی بتواند همزمان چند پروژه را مدیریت کند این نشان از توانمندی او در عرصه روابط عمومی خواهد بود.
کد خبر: 84724
Share/Save/Bookmark