اتفاقات خوبی در جهت اتحاد میان تهیه کنندگان در راه است
امیرحسین شریفی در گفتگو با هنرنیوز:
اتفاقات خوبی در جهت اتحاد میان تهیه کنندگان در راه است
عضو شورای عالی تهیه کنندگان سینمای ایران از اتفاقات خوبی در جهت اتحاد میان این صنف در آینده نزدیک خبر داد.
 
تاريخ : يکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۸
امیرحسین شریفی در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز با اشاره به دیدار رئیس سازمان صدا و سیما با تعدادی از تهیه کنندگان سینمای ایران گفت: متاسفانه در این دیدار همه تهیه کنندگان حضور نداشتند. اما خوشبختانه خروجی این دیدار برای سینمای ایران امیدوار کننده بود. معتقدم آقای سرافزار کار خوبی در زمینه حمایت از تیزرهای سینمایی در رسانه ملی انجام دادند. متاسفانه به دلیل اینکه پخش تیزر فیلم های سینمایی در تلویزیون هزینه بر است برخی از تهیه کنندگان برای تبلیغات فیلم های خودشان از سر ناچاری به سمت پخش در ماهواره ها رفتند ولی این اتفاق و این دیدار، دلگرم کننده بود و موجب خواهد شد تا تهیه کنندگان سینمای ایران که با هزینه های سنگین و مرارت های زیادی فیلم تولید می کنند دیگر نسبت به تبلیغات در رسانه ملی دغدغه مالی زیادی نداشته باشند و این دیدار از این جهت امیدوارکننده بوده است.

تهیه کننده فیلم سینمایی« اشک سرما» به انشقاقی که هم اکنون در میان تهیه کنندگان سینمای ایران وجود دارد اشاره کرد و یاد آور شد: معتقدم باید همه تهیه کنندگان با همدیگر متحد و یکپارچه باشند. لذا امیدوارم که مشکلات و انشقاقی که در حال حاضر در میان تهیه کنندگان وجود دارد هرچه زودتر مرتفع گردد و هر مسئول سینمایی و تلویزیونی که بتواند حمایتی از تهیه کنندگان بخش خصوصی داشته باشد حتما سودش برای سینمای ایران خواهد بود.

امیرحسین شریفی اضافه کرد: امیدواریم بزودی شاهد وحدت و اتحاد همه تهیه کنندگان سینمای ایران باشیم و احساس من این است که به زودی اتفاقات خوبی را در راه اتحاد این صنف در کشور شاهد خواهیم بود.

امیرحسین شریفی تهیه کننده فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» با اشاره به این فیلم یاد آور شد: این فیلم برای اکران عمومی به جهت اینکه بتواند ارتباط بهتری با تماشاگران ایرانی برقرار کند به فارسی دوبله خواهد شد که هم اینک نیز بخشی از فیلم دوبله شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی من از اکران عمومی فیلم سینمایی«آوازهای سرزمین من» این است که مردم حتما فیلم را دوست خواهند داشت. بنابراین من کاری به منتقدین سینما ندارم! اما با توجه به اینکه این فیلم به نمایش بخشی از بحران منطقه ای که در آن زندگی می کنیم پرداخته است لذا معتقدم این اطلاع رسانی برای مردم پذیرفتنی است چرا که تماشاگر با دیدن فیلم «آوازهای سرزمین من» علاوه بر اینکه با یک قصه درام روبرو می شود از سوی دیگر، می تواند در خلل این قصه؛ از نزدیک نیز با جنایات گروه داعش آشنا شود.



                                               نمایی از فیلم « آوازهای سرزمین من »

تهیه کننده فیلم سینمایی « آوازهای سرزمین من» تصریح کرد: من با این فیلم می خواهم اعلام کنم که گروه داعش، فقط مسلمان نما هستند و اگر چه از قرآن و اسلام نام می برند اما به هیچ عنوان به اسلام اعتقادی ندارند.

امیرحسین شریفی اظهار داشت: زبان اصلی فیلم عربی است چرا که همه بازیگران فیلم ، عرب زبان هستند و ما برای اینکه این فیلم در کشورهای عربی هم قابلیت اکران داشته باشد زبان اصلی فیلم را عربی انتخاب کردیم و برای ایرانیان ، از زیرنویس فارسی استفاده کردیم اما با توجه به پخش این فیلم در نمایش های خصوصی احساس کردیم که زیر نویس فارسی نمی تواند برای تماشاگر ایرانی جذاب باشد چرا که سبب ارتباط ضعیف مخاطب با فیلم خواهد شد لذا همان طوری که گفتم این فیلم برای اکران عمومی به فارسی دوبله خواهد شد.
کد خبر: 81367
Share/Save/Bookmark