دومین آلبومم در راه است /  بهترین های حوزه موسیقی در آلبوم «هستی هنوز؟»
محمد قلی پور در گفتگو با هنرنیور:
دومین آلبومم در راه است / بهترین های حوزه موسیقی در آلبوم «هستی هنوز؟»
خواننده آلبوم « کاش نمی رفتی» از رونمایی دومین آلبوم موسیقی خود به نام « هستی هنوز؟» در اواخر فروردین ماه سال 95 خبر داد.
 
تاريخ : پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
محمد قلی پور، خواننده موسیقی پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار هنرنیوز در خصوص آخرین وضعیت آلبوم جدیدش گفت: تمامی مراحل دریافت مجوز دومین آلبوم رسمی ام با عنوان "هستی هنوز؟" به پایان رسیده و این آلبوم اواخر فروردین ماه سال 95 طی مراسمی رونمایی و وارد بازار موسیقی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این آلبوم از 10 قطعه آهنگ تشکیل شده، که به جز دو ترانه که توسط خودم و قیصر سروده شده بقیه آن، سروده معصومه رضایی زاده است یاد آور شد: فضای آلبوم "هستی هنوز؟" با فضای آلبوم قبلی من به نام «کاش نمی رفتی» متفاوت است و از فضایی کاملا شاد و ریتمیک برخوردار است.

این خواننده پاپ در مورد نوازندگانی که در این آلبوم با وی همکاری کردند؛ اظهار داشت : نوازنده های این آلبوم همگی از بهترین های حوزه خود محسوب می شوند که از این میان می توان به حضور هنرمندانی چون میرآقا و هومن نامداری اشاره کرد و در میان آهنگسازان نیز هنرمندان شاخصی همچون محمد کلهر، محمد پورجعفری و حسین پسندیده ، مرا در این آلبوم همراهی کردند.

محمد قلی پور که چندی پیش نخستین کنسرت خود را در تهران برگزار کرده است قرار شده پس از انتشار دومین آلبوم رسمی اش ، تور کنسرت های خود را در تهران و شهرستان ها با اجرای آثاری از دو آلبومش وهمچنین برخی تک آهنگ ها برگزار کنیم.


کد خبر: 90295
Share/Save/Bookmark