مذاکره با دو کارگردان برای تولید فیلم زندگی شهید «قاسم سلیمانی»
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خبر داد:
مذاکره با دو کارگردان برای تولید فیلم زندگی شهید «قاسم سلیمانی»
 
تاريخ : سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۴
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برنامه‌ریزی این سازمان جهت تولید فیلم فاخری از زندگی شهید قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: با دو کارگردان برای تولید این أثر مذاکره شده است.

به گزارش هنرنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نخستین نشست خبری خود پس از انتصاب گفت: در این سازمان بر سه عنصر فرهنگ، هنر و رسانه توجه ویژه‌ای می‌شود.
وی درباره تأثیر کرونا بر فعالیت‌های این سازمان توضیح داد: شیوع کرونا خسارت ۷۰ میلیارد تومانی به این سازمان وارد کرد. اما با تلاش همکارانمان در این سازمان، تهدید را به فرصت تبدیل کردیم و در دوران شیوع ویروس کرونا ۱۴۰ هزار اثر در فضای مجازی تولید شد؛ پنج هزار و ۹۱۶ دوره آموزشی مجازی، ۱۱ هزار و ۸۹۵ کلیپ، موشن و نماهنگ، ۳۴ هزار و ۸۱۳ مطلب آموزشی مجازی، پنج هزار و ۲۴۷ فتوکلیپ و ۹ هزار و ۷۵۷ پوستر و اینفوگرافی به تولید رسید.
امرودی ادامه داد: به زودی بزرگ‌ترین پردیس تئاتر کشور در باغ کتاب تهران افتتاح می‌شود و منتظر اخذ مجوزها برای برپایی مراسم افتتاحیه هستیم.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از راه‌اندازی یک قرارگاه جهادی برای تولید ملزومات بهداشتی مقابله با کرونا و کمک مومنانه در این سازمان خبر داد و از مردم خواست تا کمک‌های خود را به این قرارگاه برسانند.
وی تاسیس فرهنگسرای مجازی را از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران معرفی کرد و افزود: این فرهنگسرا از اول تیر با برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌هایی کار خود را آغاز کرده است.
امرودی همچنین به تولید فیلم زندگی شهید قاسم سلیمانی‌ اشاره کرد و گفت: با دو کارگردان برای تولید این فیلم مذاکره شده است اما نمی‌توانم اسامی‌آنها را اعلام کنم.
در ابتدای این نشست نیز سعید صدراییان مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به تشریح عملکرد این سازمان طی ماه‌های اخیر و در دوران شیوع ویروس کرونا پرداخت.

گزارش از: مجید معافی
کد خبر: 98026
Share/Save/Bookmark