زمزمه‌های توقیف فیلم‌های جشنواره صحت ندارد
حجت الله ایوبی در گفتگو با هنرنیوز:
زمزمه‌های توقیف فیلم‌های جشنواره صحت ندارد
رئیس سازمان سینمایی کشور خبر داد هیچ یک از فیلم هایی که در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده باشند توقیف نخواهند شد و اگر فیلمی مشکلی داشته باشد فقط اصلاحیه خواهد خورد تا آن مشکلات را رفع سازد.
 
تاريخ : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۸
حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور که برای بازدید از سینمای افریقا، لحظاتی را در این سینما حضور داشت در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز در مورد نمایش فیلم سینمایی «محمد» (ص) گفت: این فیلم علاوه بر رونمایی در برج میلاد در سینماهای پخش کننده فیلم‌های جشنواره نیز نمایش داده خواهد شد. ضمن اینکه یک نمایش هم برای هنرمندان کشور در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر چه اعلام شده بود فیلم‌های این دوره، فیلم‌های بی‌حاشیه‌ای خواهند بود اما گویا برخی از فیلم‌ها مثل فیلم سینمایی «خانه دختر» با اعتراض‌های تندی از سوی مخاطبین روبرو شده است. نظر شما در مورد این اعتراض ها چیست؟ یاد آور شد: هیات انتخاب سعی کرد فیلم‌های خوبی را انتخاب کند. اما اگر فیلم‌های به نمایش درآمده دچار مشکلاتی باشند. حتما این اشکالات در اکران‌های عمومی رفع خواهند شد.

حجت الله ایوبی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار هنرنیوز که پرسید زمزمه‌های توقیف فیلم سینمایی «خانه دختر» شنیده می‌شود آیا این خبر را تائید می‌کنید اظهار داشت: به هیچ عنوان، خبر توقیف فیلم سینمایی «خانه دختر» صحت ندارد و این فیلم برای اکران عمومی، دوباره بازبینی خواهد شد و اگر مشکلاتی داشته باشد حتما اصلاحیه خواهد گرفت تا آن اشکالات هر چه سریع‌تر برطرف شود.
کد خبر: 79126
Share/Save/Bookmark