مجموعه کتاب‌های «خرسی» برای کودکان
مجموعه کتاب‌های «خرسی» برای کودکان
مجموعه هفت‌جلدی کتاب‌های «خرسی» به نویسندگی نیک بِلند با ترجمه معصومه نفیسی منتشر شد.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۹
به گزارش هنرنیوز ، مجموعه هفت‌جلدی «خرسی» که شامل کتاب‌های «خرسی خیلی بداخلاق»، «خرسی خیلی کلافه»، «خرسی خیلی گرسنه»، «خرسی خیلی شجاع»، «خرسی خیلی پرسروصدا»، «خرسی خیلی خواب‌آلو» و «خرسی خیلی قهرمان» می‌شود، هر کدام با قیمت ۳۵ هزار تومان در «کتاب‌های زرافه» (دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق) منتشر شده است.

این مجموعه نوشته نیک بِلند نویسنده استرالیایی است که تصویرگری کتاب را نیز برعهده داشته و توسط معصومه نفیسی به فارسی ترجمه شده است. در این کتاب‌ که مناسب گروه سنی ۷+ سال است و آخرین جلد آن در سال ۲۰۱۹ چاپ شده، کودک همراه با شخصیت اصلی داستان که یک خرس است، با زبانی طنز و همراه با تصاویر با مطالب گوناگونی آشنا می‌شود و به صورت غیرمستقیم نحوه تعامل بهتر با دیگران، کمک کردن به دوستان، مدارا کردن، شناخت ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی مختلف و... را می‌آموزد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب به سایت دیجی‌کالا مراجعه کرده یا با پخش مدادآبی به شماره ۸۸۳۵۶۴۳۶-۰۲۱ تماس بگیرند.

این انتشارات همچنین اعلام کرده برای سهولت در دسترسی به آثار این نشر و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان دانلود تمامی کتاب‌های خود را به صورت الکترونیکی از سایت‌های کتابخوان «طاقچه» و «کتابراه» فراهم کرده است.
کد خبر: 98503
Share/Save/Bookmark