حمایت ارگانی از فیلمم در گروه هنر و تجربه باعث خوشحالی من است
فائزه عزیزخانی درگفتگو با هنرنیوز؛
حمایت ارگانی از فیلمم در گروه هنر و تجربه باعث خوشحالی من است
فائزه عزیزخانی گفت: بنده تنها از دیده شدن فیلمم خوشحال نمی شوم بلکه حمایت از آن توسط ارگان های مربوطه برای دیده شدن بهتر فیلمم است که برایم خوشحال کننده خواهد بود...
 
تاريخ : يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۷

فائزه عزیزخانی که با فیلم سینمایی «روز مبادا» در گروه هنر و تجربه قرار دارد در ارتباط با این بخش گفت: واقعیت این است که به شدت خوشحال هستم که توانستیم بعد از مدت ها چنین اتفاق خوبی را در سینما رقم بزنیم. تمام تلاشم را برای حفظ این گروه خواهم کرد تا بتوانیم  «هنر و تجربه» را تا آن جا که در توان دارم  با همراهی هنرمندان دیگر سر پا نگه داریم.

وی با اشاره به این که توانایی های مان کم است و دراین بخش نیاز به حمایت داریم گفت: ما توانایی کمتری داریم  باید از این بخش حمایت های بیشتری صورت بگیرد.

او همچنین در راتباط با این که برخی همچین گروهی را برای سینما مضر می دانند گفت: متاسفانه نمی دانم باید با این خصومت های عجیب و غریب چه کار باید کرد. واقعاً نمی دانم چرا با یک تلخی خاصی با این روز گار در حال گذر برخورد می کنیم. گروه «هنر وتجربه» با چند سالن محدود و بسیار اندک در تهران و هم چنین در تعداد معدودی از شهرستان ها برای چه افرادی خطر ایجاد کرده که با آن برخوردهایی از این دست می کنند.

عزیزخانی همچنین در ادامه گفت: ما در این بخش مجموعاً چهار سالن داریم، واقعاً این چهار سالن دردی از کسی دوا می کند؟! اگر این سالن ها گرفته شود چه استفاده بهتری از آن ها صورت می گیرد؟! ما با کمترین امکانات در این بخش خوشحالیم. هنر و تجربه در زمان اکران به صاحبان آثار صرفاً خوشحالی را منتقل نمی کند بلکه آن ها را وارد شرایط جدیدی از تجربه کردن در سینما میکند که ما نیازمند آن هستیم. بنده  تنها از دیده شدن فیلمم خوشحال نمی شوم بلکه حمایت از آن توسط ارگان های مربوطه برای  دیده شدن بهتر فیلمم است که برایم خوشحال کننده خواهد بود.  هنر و تجربه در بخش کوچکی برای عده ای این کار را انجام می دهد.

کد خبر: 80972
Share/Save/Bookmark