ممنون از کسانی که اجازه کار به من ندادند!
گزارش هنرنیوز از نشست خبری فیلم سینمایی «رخ دیوانه»؛
ممنون از کسانی که اجازه کار به من ندادند!
ابوالحسن داوودی گفت: مدت‌ها شرایط فراهم نشد فیلم بسازم و این مدت باعث شد کمی به روند کاری‌ام فکر کنم و مسیرم را تغییر دهم و بتوانم بیشتر مطالعه داشته باشم.
 
تاريخ : جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۵
به گزارش هنرنیوز نشست خبری فیلم سینمایی «رخ دیوانه» با حضور عوامل این فیلم در کاخ جشنواره برگزر شد.

ابوالحسن داوودی در ابتدای نشست خبری طی سخنانی کوتاه گفت: ابتدا باید تشکر کنم از کسانی که باعث شدند تا مدتی کار نکنم چرا که در این مدت توانستم کمی بیشتر فکر کنم و به خودسازی خودم بپردازم.

تهیه کننده نیز گفت: این فیلم نامه پروانه ساخت خود را در سال ۸۷ گرفته بود و در طی این مدت هر سال که قرار بود ساخته شود تغییر می‌کرد. شش سال این فیلم نامه را نگه داشتیم و در طی این مدت هم تغییراتی را هر ساله انجام می‌دادیم که در ‌‌نهایت این چیزی شد که دیدید این فیلم سینمایی نتیجه انرژی جوان‌ها و تجربه پیشکسوتان است. شنیده‌ام که این فیلم در بین سینمای های مردمی جزو پر مخاطب‌ترین فیلم‌های جشنواره بوده است. خوشحالم که سلیقه مردم تغییر کرده است مدتی بود که سینما و تلویزیون آثاری سلیقه مخاطب را پایین آورده بودند.

محمد رضا گوهری فیلم نامه نویس:6 سال پیش که این فیلم نامه را نوشتم ابتدا سه اپیزود داشت که در ‌‌نهایت به دو اپیزود تغییر کردر که آن را در هفت بخش نشان دادیم. در ارتباط با شخصیت پدر و لزوم حضورش باید بگویم که این احتیاج وجود داشت تا لحظاتی کوتاه پدر یکی ازکاراکتر‌های فیلم را که قصه‌اش را روایت می‌کنیم ببینیم تا با شرایط آن بیشتر آشنا شویم.

کارن همایونفر که ساخت موسیقی فیلم را بر عهده داشت گفت: بعد از تجربه‌ای که بدر کار قبل با داوودی داشتم تصمیم گرفتیم که در این فیلم هم با هم همراه شویم با این تفاوت که نمی‌دانستم که دقیقاً چه می‌خواهیم و این جزو معدود کار‌هایی بود که چنین احساسی داشتم. نمی‌انستم که قرار است به کجا برویم که در ‌‌نهایت تصمیم گرفتیم که به رنگ آمیزی جدیدی از ملودی و موسیقی متن برسیم.

صابر ابر بازیگر فیلم نیز گفت: خوشحال هستمم که در کنار این گروه جوان و پر انرژی حضور داشتم. من جزو معدود بازیگرانی بودم که از شش سال پیش از ساخت این فیلم اطلاع داشتم که هر سال بنا به دلایلی متوقف می‌شد تا به این دوره که فیلم ساخته شد. زمانی که کارگردان بازیگر را درست هدایت کند آن اتفاقی که باید بیافتد می‌افتد. قرار نیست تغییر عمیقی صورت بگیرد و اتفاق شگفت انگیزی را شاهد باشیم. امیر جدیدی بازیگر فیلم به دلیل اینکه درگیر بازی در فیلم مانی حقیقی است نتوانست در اینجا حضور داشته باشد و عذر خواهی کرد و گفت خیلی تلاش کردم با یک پرواز به اینجا بیایم اما نشد و علاقه من بودم که در جمع شنما صحبت می‌کردم.
طناز طباطبایی‌ نیز با اشاره به این نقش فرد معتاد را بار‌ها در سینما بازی کرده است گفت: به گمانم دیگر باید به بنده به دلیل اطلاعاتی که در ارتباط با مواد مخدر پیدا کرده‌ام مدرک دکتری اهدا کنند. نوع اعتیاد این دختر در فیلم سینمایی «رخ دیوانه» شیشه و یا چیز‌های معمول نبود که انتظار حرکات شبیه به آن‌ها را داشته باشیم. نوع مخدری که این فرد استفاده می‌کرد تغییرات ظاهری آنچنانی ندارد بلکه بیش از همه ما شاهد تغییرات درونی و ذهنی آن هستیم و ایجاد اعتماد به نفس در فرد می‌کند و از آنجایی که این دختر دارای کمبود اعتماد به نفس بود من نوعی از مخدر را که این حالت را تسکین می‌دهد و بیشتر افراد متمول استفاده می‌کنند به کارگردان و نویسنده پیشنهاد دادم که آن‌ها نیز پذیرفتند در ابتدا قرار بود وی هروئین مصرف کند که البته تغییر کرد.
کد خبر: 79028
Share/Save/Bookmark