سرود سپید امید آنسامبل مسایا در تالار وحدت سر داده شد
گزارش هنر نیوز از اولین شب کنسرت آنسامبل مسایا؛
سرود سپید امید آنسامبل مسایا در تالار وحدت سر داده شد
شب گذشته گروه آنسامبل مسایا به رهبری هانیبال یوسف از ساعت ۲۲ به روی صحنه رفت و در حضور گرم هواداران خود در دو قسمت به اجرای قطعات خود که برگرفته از موسیقی سیاهان بود پرداخت.
 
تاريخ : جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۸
به گزارش هنر نیوز تالار وحدت، چهارشنبه شب از ساعت ۲۲ میزبان طرفداران گروه آنسامبل مسایا بود که برای دیدن و شنیدن جدیدترین کارهای هانیبال یوسف دور هم جمع شده بودند «سرود سپید امید از تنگنای سیاه تاریخ» نام این کنسرت بود.

آنسامبل مسایا این کنسرت را در دو بخش به روی صحنه برد و در این بخش ها ۱۲ قطعه به زبان انگلیسی و یک قطعه به زبان فارسی اجرا شد.

در ابتدا گروه کوبه ای نواز روشن دلان راز گل سرخ به نواختن پرداختند که مورد تشویق شدید حاضرین قرار گرفتند.

در ادامه برنامه همانطور که همه منتظرش بودند هانیبال یوسف رهبر گروه در میان تشویق طرفدارانش بر روی صحنه آمد و اولین قطعه اجرا شد و همانطور که در خبرهای پیش از کنسرت آمده بود نکته ی قابل توجه در اجرای قطعات، حرکاتی بود که گروه کر، همزمان با اجرای هر قطعه و به صورت هماهنگ انجام میدادند که دیدن این صحنه ها شور و هیجان زیادی در بین حاضرین ایجاد می کرد. هماهنگی این حرکات به عهده گلاب آدینه بود. در میان اجرای قطعات، هانیبال یوسف از تماشاگران می خواست تا با گروه همراهی کنند که این مسئله با استقبال فراوان از طرف حاضرین رو به رو شد.

در بخش اول کنسرت ۷ قطعه به زبان انگلیسی توسط گروه کر اجرا شد.

در بخش دوم کنسرت و پس استراحتی کوتاه این بار نوبت به هانیبال یوسف بود که پشت پیانو بنشیند و با پنجه های خود و نوای کلاویه ها حاضرین را به شگفت دربیاورد.

بعد از اجرای این قطعه ۳ قطعه دیگر به زبان انگلیسی و سپس قطعه ای دلنشین و دلچسب به زبان فارسی روی صحنه رفت.

در ادامه هانیبال یوسف میکروفون در دست گرفت و به میهمانان ویژه برنامه خوش آمد گفت.از جمله میهمانان ویژه این برنامه مهدی هاشمی، شهلا میرانی، هوشنگ مرادی کرمانیف میلاد عمرانی، ساهاکیان، پیمان میرآغاسی، رشید وطن دوست، پویا نیکپور و بابک مهری بودند.

در ادامه برنامه یک ستاره ی خردسال به نام مبینا به روی صحنه آمد و به نواختن ساز و خواندن پرداخت، قطعه ی آخر به همراه «گروه کوبه ای نواز راز گل سرخ» و «گروه کر روشن دلان» اجرا شد.

رهبر گروه آنسامبل مسایا از گلاب آدینه و مهری آسایش به عنوان کسانی که در اجرای این برنامه کمک زیادی به وی و گروهش کردند نام برد و آن ها را فرشتگانی خطاب کرد که بدون هیچ چشم داشتی کنار آنسامبل مسایا بودند.

در پایان برنامه، هانیبال یوسف این کنسرت را به پدر و مادر خود تقدیم کرد.

گفتنی است که این برنامه دو شب دیگر نیز در تالار وحدت به روی صحنه میرود.
کد خبر: 73097
Share/Save/Bookmark