سرزمین های زیادی را در جنگ نرم از دست دادیم / تا دیر نشده باید کاری کرد
حبیب الله بهمنی در گفتگو با هنرنیوز مطرح کرد:
سرزمین های زیادی را در جنگ نرم از دست دادیم / تا دیر نشده باید کاری کرد
یک کارگردان سینمای ایران معتقد است بسیاری از سرزمین های فرهنگی ما توسط دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم فتح شده و لازم است مسئولین فرهنگی برای پس گرفتن این سرزمین ها تدابیر ویژه ای را اتخاذ کنند.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۴
حبیب الله بهمنی کارگردان فیلم های ارزشی در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز با اشاره به جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی گفت: هم اکنون در دورانی به سر می بریم که جامعه اسلامی ما زیر بمب باران های شدید تبلیغاتی دشمنان انقلاب اسلامی بسر می برد که یکی از اهداف این دشمنان ، فتح سنگرهای مهمی مثل خانواده ها بویژه خانواده های متدین و مذهبی است. این درحالی است که هم اکنون یکی از نهادهایی که وظیفه حراست و مراقبت از انقلاب اسلامی را برعهده دارند همین خانواده های مذهبی و متدین است.

کارگردان فیلم سینمایی« شب کایتها» افزود: باید بپذیریم دشمنان انقلاب اسلامی با تکنولوژی های روز همچون ماهواره ها و اینترنت درخیلی از خانواده های ایرانی نفوذ پیدا کردند و شیطان توانسته دریچه های نفوذ خود را بر روی خانواده های ما به راحتی بگشاید.

این کارگردان سینمای ایران با بیان اینکه بدخواهان کشور از طریق ماهواره ها و با پخش انواع و اقسام برنامه های سیاسی توانستند جهت گیری های فرهنگی ، اعتقادی و سیاسی تاثیرگذاری بر روی بخش هایی از مردم داشته باشند یاد آور شد: متاسفانه ما با بی تفاوتی ، سرزمین های زیاد فرهنگی را در جنگ نرم از دست دادیم و جنگ نرم همچون جنگ واقعی نیست که به صورت واضع و روشن مشخص باشد که ما چه منطقه ای را از دست دادیم تا بلافاصله آنان را باز پس بگیریم اما آشکارا معلوم است که دشمن در این جنگ نرم ، سرزمین های اعتقادات ، افکار و فرهنگ ما را تصاحب کرده است، یعنی ماهواره ها و رسانه های زیرزمینی و فعالیت های تبلیغاتی که جریان مهاجم غرب علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته است توانسته سرزمین های زیادی از ما را فتح کند و ما هنوزهم همچنان بی تفاوت نشسته ایم! هنگامی متوجه عمق ماجرا می شویم که مثلا مردم ما قرار باشد در یک تصمیم سیاسی ویژه ای مشارکت کنند و یا درانتخابات شرکت کنند و آنجاست که می فهمیم دشمن چه سرزمین ها، چه افکار و چه نیروهایی را از ما گرفته است.

کارگردان فیلم سینمایی« مروارید سیاه» ادامه داد: تا دیر نشده است باید برای خانواده ها که سنگربانان انقلاب اسلامی محسوب می شوند کارهای فرهنگی انجام داد تا به جای اینکه آنان پای ماهواره بنشینند تا دشمنان برایشان الگو سازی کنند ما خودمان با بهره گیری از تولیدات داخلی و با معرفی قهرمانان ملی و سبک زندگی ایرانی برای مردم الگو سازی کنیم و اجازه دخالت در این امور را به دشمنان ندهیم.

حبیب الله بهمنی ابراز امیدواری کرد که مسئولین فرهنگی خطر جنگ نرم را جدی بگیرند و هر چه زودتر برنامه های خود را برای مقابله با آن اجرایی کنند.
کد خبر: 89874
Share/Save/Bookmark