حضور «پایان خدمت» در جشنواره ایرانیان لندن
حمید زرگرنژاد در گفتگو با هنرنیوز:
حضور «پایان خدمت» در جشنواره ایرانیان لندن
کارگردان فیلم سینمایی « پایان خدمت» از حضور این فیلم در ششمین جشنواره فیلمهای ایرانیان لندن خبر داد.
 
تاريخ : جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۹
حمید زرگر نژاد کارگردان فیلم سینمایی پایان خدمت در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز از حضور این فیلم در ششمین جشنواره فیلم های ایرانیان لندن خبر داد و گفت: ششمین جشنواره فیلمهای ایرانیان لندن از 8 الی 16 آبان در شهر لندن برگزار می شود که در این جشنواره معمولا منتخبی از فیلمهای روز ایرانی در بخشهای سینمایی بلند، انیمیشن ، مستند و کوتاه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «پایان خدمت» در تاریخ 7 نوامبر ( 16 آبان) در محل برگزاری جشنواره فیلمهای ایرانیان لندن به نمایش در خواهد آمد.

به گفته این کارگردان سینمای ایران، فیلم پایان خدمت همچنین در تاریخ های 28 و 30 نوامبر در شهر تورنتو کانادا نیز نمایش عمومی خواهد داشت.

حمید زرگر نژاد خبر داد که این فیلم به تازگی نیز در «جشنواره بین المللی فیلم بغداد» هم حضور داشته است.

وی در مورد اکران عمومی این فیلم یاد آور شد: بنا به اعلام «امید فیلم» این فیلم در نیمه دوم پاییز به سرگروهی سینما اریکه ایرانیان به اکران عمومی در خواهد آمد.

یادآوری می شود که فیلم سینمایی «پایان خدمت» که در جشنواره دو سال گذشته فیلم فجر حضور داشت توانست در سه بخش فیلمبرداری ، بازیگری و فیلمنامه کاندیدا شود که در نهایت جایزه بازیگری نقش مرد در بخش «نگاه نوع» به«امیر جدیدی» بازیگر این فیلم تعلق گرفت.

برخی از عوامل فیلم سینمایی«پایان خدمت» عبارتند از :

کارگردانی : حمید زرگرنژاد، نویسنده فیلمنامه: بهروز افخمی، تهیه کنندگان: علیرضا جلالی و حمید آخوندی، تدوین : مستانه مهاجر، فیلمبردار: علی محمد قاسمی ، موسیقی: امیر توسلی ، گریم: مهری شیرازی، صدا بردار: امین میرشکاری

بازیگران: سعید راد ، امیر جدیدی ، هدی زین العابدین ، علی اوسیوند ، حسین سلیمانی ، سعید داخ ، پیام احمدی نیا ، رامین راستاد و محمد فیلی

در خصلاصه داستان این فیلم آمده است : دختر متهمی در مسیر انتقال به پزشکی قانونی توسط سرباز نیروی انتظامی ربوده شده و ...


نمایی از فیلم پایان خدمت
کد خبر: 84095
Share/Save/Bookmark