دوست داشتم با بهروز شعیبی کار کنم
ویشکا آسایش در گفتگو با هنرنیوز:
دوست داشتم با بهروز شعیبی کار کنم
بازیگر نقش هدی در سریال «پرده نشین» گفت: هنگامی که نقش «هدی» به من پیشنهاد شد اول از همه حضور آقای بهروز شعیبی به عنوان کارگردان بود که باعث شد تا این کار را بپذیریم چرا که خیلی دوست داشتم با ایشان کارکنم.
 
تاريخ : شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۲
ویشکا آسایش بازیگر نقش «هدی» در سریال «پرده نشین» که این شب‌ها از شبکه یک پخش می‌شود در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون هنرنیوز در مورد انتخاب نقش هدی افزود: همیشه دوست داشتم که با آقای بهروز شعیبی کار کنم و هنگامی که نقش هدی به من پیشنهاد شد اول چیزی که برای من مهم بود حضور کارگردان بود و من آقای بهروز شعیبی را باور داشتم و می‌دانستم که کارگردان خوبی است و سریالی را که قرار است بسازد حتما از کیفیت خوبی برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: البته آن زمانی که با من در مورد بازی نقش هدی صحبت کردند هنوز فیلمنامه به صورت کامل آماده نبود و من تنها سیناپس را مطالعه کردم. بعد قسمت اول سریال را به من دادم و آن را خواندم و دیدم که نقش «هدی» واقعا نقش بسیار خوبی است.



بازیگر سریال امام علی (ع) با اشاره به موضوع تهیه کننده یاد آور شد: هنگامی که به عنوان بازیگر وارد دفتر کاری می‌شوید از‌‌ همان ابتدای امر، متوجه خواهید شد که این دفتر کار، آیا یک دفتر کار حرفه‌ای است یا خیر؟ خوشبختانه من این شانس را داشتم که با یک تهیه کننده حرفه‌ای – محمود رضوی - و همچنین با یک کارگردان خوب و یک تیم عالی و منسجم کار کردم.

ویشکا آسایش بازیگر نقش هدی در سریال پرده نشین تصریح کرد: طی چند جلسه‌ای که من راجع به نقش با آقای شعیبی صحبت کردم متوجه شدم که نقش «هدی» نقش خوبی از آب در خواهد آمد. البته امیدوارم که تماشاگران هم با دیدن هدی، نظر من را تایید کنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های نقش هدی در سریال پرده نشین اظهار داشت: نقش «هدی» یک نقش درونی بود. او زنی بود که سال‌ها در ایران نبود و خارج از کشور زندگی کرده بود و حالا پس از سال‌ها دور از ایران به کشورآمده بود. بنابراین با انبوهی از مشکلات و گرفتاری‌ها روبرو شده بود. این در حالی بود که هدی یک آدم سرد و یک دنده‌ای بود که دوست داشت همه کار‌هایش را خودش انجام دهد و برای حل مشکلاتش به دنبال قانون بود و می‌خواست کار‌هایش از مسیر قانون انجام بشود.



ویشکا آسایش با بیان اینکه هدی یک آدم درونی بود که بیشتر مشکلاتش را به درون خود می‌ریخت خاطر نشان کرد: البته شخصیت خود من، یک آدم بیرونی است ولی من سعی کردم با تمام وجود، نقش هدی را جلوه بدهم و با کمک و راهنمایی آقای شعیبی و همچنین جلسات دُور خوانی‌هایی که داشتیم بتدریج به نقش رسیدم و امیدواریم مخاطبین هم از این نقش و در‌‌نهایت از سریال پرده نشین راضی باشند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کم کار شدید گفت: بعضی از فیلمنامه‌هایی که به من ارائه می‌شود با حال و فضای من، همخوانی ندارد. ضمن اینکه بعضی از فیلمنامه‌ها هم، خیلی چنگی به دل نمی‌زنند. اما اگر فیلمنامه‌های خوبی به من پیشنهاد بشود حتما آن را خواهم پذیرفت.

در خلاصه داستان سریال «پرده نشین» که  هر شب از شبکه یک پخش می‌شود آمده است: هدی پس از سال‌ها برای دریافت ارثیه پدری می‌آید اما....

سریال تلویزیونی «پرده نشین» محصول شبکه اول سیما و مجری طرح آن موسسه سینمایی سیمای مهر است.

فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، ویشکا آسایش، هومن برق نورد، سعید نیک‌پور، مهران رجبی، حامد کمیلی، مائده طهماسبی، ژیلا سهرابی، سارا بهرامی‌، شیوا ابراهیمی، محسن کیایی، سپیده اعلایی، علی مردانه، زویا امامی، سارا رسول‌زاده، محمدمهدی حسینی نیا، رضا مولایی، رسول ادهمی، سینا سهیلی، پرهام یداللهی، محمد شهباز تهرانی، کامران ملکی، سیامک ادیب، امیرحسین فتحی از بازیگران این مجموعه هستند.

همچنین عوامل تولید «پرده نشین» عبارتند از کارگردان: بهروز شعیبی، نویسندگان: حسین تراب‌نژاد، مهدی شیرزاد و مهدی حمزه براساس طرحی عبدالرسول گلبن، مدیر تصویربرداری: علیرضا قاضی، تصویربردار: آرش رمضانی، مدیر صدابرداری: کامران کیان ارثی، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، طراح لباس: شیوا رشیدیان، طراح گریم: فاطمه کمالی زهرا کمالی، مشاور تهیه و مدیر تولید: مرتضی متولی، مدیر تدارکات: اسماعیل کلبی آبادی، مدیر برنامه ریزی: سحر مصیبی، دستیار اول کارگردان: امین خنکال، دستیار کارگردان: امید علیازی، بازیگردان: علی صلاحی، برنامه ریز: سامرند معروفی، منشی صحنه: مرجان تاجیک، عکاس: محمد حسن ناحی، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی. دستیار تولید: محمدرضا دلنوازی و تهیه کننده: سید محمود رضوی.
کد خبر: 77660
Share/Save/Bookmark