رد بیش از ۱۵ پیشنهاد بازیگری / عالَم بازیگری برای ورزشکاران جذاب است
هادی طباطبایی در گفتگو با هنرنیوز:
رد بیش از ۱۵ پیشنهاد بازیگری / عالَم بازیگری برای ورزشکاران جذاب است
دروازبان اسبق تیم ملی فوتبال ایران خبر داد تاکنون بیش از ۱۵ پیشنهاد بازیگری در عرصه سینما و تلویزیون را رد کرده است.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
هادی طباطبایی دروازبان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز با اشاره به ورود برخی از اهالی فوتبال به عرصه بازیگری گفت: ورود این دوستان به عرصه بازیگری بستگی به توانمندی آنان دارد که چقدر علاقه مند به حوزه بازیگری هستند ضمن اینکه معتقدم این کار یک عمل دو طرفه است. حتما برای قشر ورزشی، عالم بازیگری و سینما و تلویزیون جذابیت دارد که برخی از ورزشکاران – در همه رشته ها – به سمت سینما و بازیگری گرایش پیدا می کنند یا برعکس؛ خیلی از هنرمندان هم دوست دارند در مجامع ورزشی حضور داشته باشند. به هرحال به نظر من ، هر دو هنرمندند یکی در زمین فوتبال و دیگری در پرده سینما؛ بنابراین این دو رشته خیلی از همدیگر جدا نیستند. مهم این است که چگونه از آن بتوان بهره برداری کرد. اگر فردی دارای این توانمندی باشد نباید تعلل کند.

دروازه بان سالهای گذشته تیم استقلال با اشاره به عرصه بازیگری خبر داد که تاکنون بیش از 15 پیشنهاد بازیگری برای سینما و تلویزیون را به دلایل شخصی رد کرده است.

این مربی دروازه بانها اگر چه ورود به عرصه بازیگری را دوست ندارد اما آنطور که خودش می گوید هنر و سینما را دوست دارد و بسیاری از آثار سینمایی کارگردانان ایرانی را تماشا می کند.

وی در پاسخ به این سوال که شما چه نوع فیلم هایی را می پسندید تصریح کرد: من معمولا فیلم های سینماگران ایرانی را رصد می کنم و فیلم هایی که به قول معروف به من بچسبد را می بینم. بنابراین خیلی به دنبال فیلم های خاص نیستم، بستگی به قصه آنان دارد. من فیلم هایی که به قصه های اجتماعی و تاریخی می پردازند را دوست دارم و تماشا می کنم.

هادی طباطبایی با اشاره به پژمان جمشیدی که از عرصه ورزش فوتبال وارد حوزه بازیگری شده است گفت: به نظر من پژمان جمشیدی در عرصه بازیگری خیلی خوب ظاهر شد و حضور قوی ای داشت لذا من منافاتی بین کار ورزش و بازیگری نمی بینم. حضور مثبت پژمان جمشیدی نشان می دهد که او استعداد و توانمندی در حوزه بازیگری را داشته است. علی انصاریان هم شنیدم که وارد عرصه بازیگری شده است اما تاکنون کارهای او را ندیدم. علی آدم توانمندی است به احتمال قوی او هم باید خوب ظاهر شده باشد. البته باید فیلم های او را ببینم تا قضاوت درستی بکنم.
کد خبر: 84546
Share/Save/Bookmark