شروعی دوباره در گروه تئاتر معلولین کهریزک
شروعی دوباره در گروه تئاتر معلولین کهریزک
با پیوستن کمال میر نصیری به جمع مددجویان هنرمند این خانه بزرگ ، شروعی دوباره در گروه تئاتر معلولین کهریزک رقم خورد.
 
تاريخ : شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۰
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ همواره مددجویان هنرمند و توانای کهریزک در عرصه تئاتر و موسیقی ، حرف های زیادی برای گفتن دارند.

این توانمندان معلول با حضور موفقیت آمیز در چندین جشنواره موسیقی و تئاتر ، با دریافت لوح های سپاس، تندیس های گوناگون در بازیگری و نوازندگی ، کارنامه درخشانی را در فعالیت های هنری با خود یدک می کشند .

با پیوستن دوباره استاد کمال میر نصیری به عنوان کارگردان هنری به گروه هنرمندان معلول ساکن در این خانه بزرگ فراخوانی مجدد جهت دعوت از علاقمندان ورود به این عرصه هنری به عمل آمد .

از این پس این هنرجویان با تمرینات مستمر قصد دارند بار دیگر به صحنه اول تئاتر ویژه معلولین باز گردند تا هم هنرآفرینی کنند و همچون همیشه نام و آوازه آسایشگاه خیریه کهریزک را در عرصه زندگی بخشی به خانواده بزرگ خود مطرح نمائید.

گفتنی است استاد کمال میر نصیری ، از بنیانگزاران گروه هنری تئاتر معلولین در کهریزک بوده ، توانسته است در چندین نوبت متوالی ، گروه هنری معلولین را با اجراهای زیبا و ماندگارشان در جامعه مطرح نماید .

رستم و سهراب ، و اما انسان در ۴ اکران عناوین برنامه هایی هستند که توسط این استاد هنرمند به معلولین ساکن در کهریزک آموزش داده شده است.
کد خبر: 94725
Share/Save/Bookmark