«بهمن» از قدرت تخیل تماشاگر وام می‌گیرد
«بهمن» از قدرت تخیل تماشاگر وام می‌گیرد
در نمایش «بهمن» با استفاده از قدرت تخیل و تصور تماشاگران داستان را پیش می‌بریم.
 
تاريخ : يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲
به گزارش هنرنیوز؛مهران نائل بازیگر و کارگردان تئاتر  در خصوص شکل‌گیری نمایش «بهمن» و بازگشت دوباره‌اش به عرصه تئاتر گفت: این اثر را سال‌ها پیش با همین گروه فعلی به عنوان پایان‌نامه کارشناسی ارشد ارائه دادم؛ اما ۵ سال پیش شرایط برای اجرا مهیا نبود تا اینکه زمستان سال گذشته فرصتی برای اجرای دوباره این نمایش فراهم شد.

وی ادامه داد: علاقه من به تئاتر و رشته تحصیلی‌ام در این حوزه است. این سال‌ها به خاطر مشغله کاری و فعالیت در حوزه تصویر از آن کمی دور شدم اما خوشبختانه شرایط برای حضور دوباره‌ام در تئاتر فراهم شد.

نائل درباره داستان این اثر نمایشی بیان کرد: نمایشنامه «بهمن» بر اساس موضوع مصرف مواد مخدر با بداهه‌پردازی گروهی شکل گرفت و در حالی که کلیت آن را می‌دانستیم، به هرس کردن اثر پرداختیم.

وی در خصوص شیوه اجرایی نمایش «بهمن» عنوان کرد: از تکنیک بازی در بازی استفاده کردیم و هر بازیگر در نقش‌های مختلفی روی صحنه دیده می‌شود. صحنه‌ای که خالی و فقط دارای چند صندلی است.

بازیگر «در مسیر زاینده‌رود» تصریح کرد: در نمایش «بهمن» می‌خواهیم از خیال، قدرت تخیل و تصور تماشاگران استفاده و آن‌ها را در پیشبرد نمایش با خود شریک کنیم. به همین سبب لزومی به بهره‌گیری از آکسسوار دیده نشد.

باشگاه خبرنگاران نوشت:مهران نائل در خصوص حضورش در سریال «شهرزاد» گفت: به نظرم تجربه همکاری با حسن فتحی موهبتی است که خوشبختانه بعد از سریال «در مسیر زاینده‌رود» برای دومین بار برایم اتفاق افتاد. سریالی که جزو آثار بی‌سابقه شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: گروهی حرفه‌ای که اخلاق و رفتار حرفه‌ای را به خوبی بلد هستند، فیلمنامه و کارگردانی عالی و قرارگیری هر کدام از عوامل در بهترین جای ممکن همگی باعث جذابیت سریال «شهرزاد» شده است.
کد خبر: 91061
Share/Save/Bookmark