حضور هنرمندان پای صندوق های رای نشان از آگاهی آنان است /  نامزد شدن هنرمندان را به فال نیک می گیریم
پروانه مرزبان و صادق صادق دقیقی از انتخابات می گویند:
حضور هنرمندان پای صندوق های رای نشان از آگاهی آنان است / نامزد شدن هنرمندان را به فال نیک می گیریم
اگر چه این وظیفه سیاست گذاران کشور است تا به گونه ای برنامه ریزی کنند تا مردم با اشتیاق بیشتری در انتخابات حاضر شوند اما اینکه هنرمندان در این دوره، نامزد شدند یک اتفاق میمون و مبارکی است که باید آن را به فال نیک گرفت.
 
تاريخ : پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۷
پروانه مرزبان تهیه کننده سینمای ایران درگفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: طبیعی است که هنرمندان همیشه مورد توجه مردم بوده و هستند و هنگامی که آنان ، پای صندوق های رای حضور داشته باشند می توانند ترغیب کننده بسیاری از مردم برای انتخابات باشند. این در حالی است که اگر خودِ هنرمندان هم کاندید نمایندگی مجلس باشند خیلی می تواند در ساماندهی وضعیت سینما موثر باشند. چرا که آنان با مشکلات هنرمندان آشنایی نزدیکتر و بیشتری دارند.

وی با بیان اینکه خوشحالیم که در این دوره ، تعدادی از هنرمندان، نامزد حضور در مجلس شورای اسلامی شدند تصریح کرد: امیدواریم در روز هفتم اسفند ماه، شاهد انتخاب نمایندگان شایسته و صالح برای ورود به مجلس باشیم. نمایندگانی که مدافع مناسبی برای مطالبات مردم و بویژه هنرمندان باشند.

به گفته این تهیه کننده سینمای ایران، حضور هنرمندان پای صندوق های رای، نشان از آگاهی آنان نسبت به سرنوشت کشورشان است.

صادق صادق دقیقی کارگردان سینمای ایران نیز در این گفتگو بر حضور حداکثری آحاد ملت در پای صندوق رای تاکید کرد و گفت: انتخابات یک امر مهم و سرنوشت ساز در زندگی مردم است.

کارگردان فیلم سینمایی« تا آمدن احمد» که هم اینک در سراسر کشور روی اکران است اضافه کرد: چیزی که در این دوره از انتخابات مجلس مشهود است ، نامزد شدن برخی از سینماگران است که خودش می تواند جریانی را برای حضور بیشتر مردم در پای صندوق های رای ایجاد کند. هر چند که این وظیفه سیاست گذاران کشور است تا به گونه ای برنامه ریزی کنند تا مردم با اشتیاق بیشتری در انتخابات حاضر شوند. اما اینکه هنرمندان هم در این دوره، نامزد شدند یک اتفاق میمون و مبارکی است که باید آن را به فال نیک گرفت.
کد خبر: 89424
Share/Save/Bookmark