حماسه ۹ دی فانوسی است که تا ابد خاموش نخواهد شد
حمید بهمنی در گفتگو با هنرنیوز:
حماسه ۹ دی فانوسی است که تا ابد خاموش نخواهد شد
یک کارگردان سینمای ایران گفت: در حماسه 9 دی کسی به نام «ولایت» فانوسی را روشن کرد که تا ابد خاموش نخواهد شد.
 
تاريخ : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۸
حمید بهمنی کارگران فیلم‌های دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز با اشاره به «حماسه ۹ دی» افزود: در حماسه ۹ دی کسی به نام «ولایت» فانوسی را روشن کرد که تا ابد خاموش نخواهد شد. خوشبختانه این فانوس، مسیر واقعی و وفاداری به نظام، انقلاب و شهدا را بار دیگر به ما نشان داد.

وی اضافه کرد: این فانونس که بعد از فتنه سال ۸۸ توسط حضرت آقا روشن شد و سبب گردید تا مردم ایران در ۹ دی به بهترین شکل ممکن به نظارم و رهبری اعلام وفاداری کنند باید همچنان محفوظ بماند. خوش به حال آن‌هایی که به صورت قلبی و عملی به ۹ دی وفادار هستند و بدها به حال کسانی که در رفتارشان خلاف این ماجرا را نشان می‌دهند.

کارگردان فیلم سینمایی «گلوگاه شیطان» با اشاره به رگ‌های فتنه که همچنان باقی است ادامه داد: متاسفانه هنوز برخی‌ها با تفکر فتنه و جریان جنبش غلط سبز ارتباط معنوی ومادی دارند و هنوز هم ریشه‌های آنان را می‌توان در بعضی از وزارتخانه‌ها، نهادها و ادارات دیده می‌شوند که باید هر چه زودتر به جریان زلال ۹ دی بپیوندند.

حمید بهمنی با بیان اینکه خوشحالم که ۹ دی قبل از اینکه یک «افشاگری» اساسی باشد یک «دستگیری بزرگ» بود تصریح کرد: حماسه ۹ دی، دستان خیلی‌ها را که از روی گمراهی به جریان فتنه پیوسته بودند را گرفت و این دستگیری موجب شد که این گروه به راه اصلی هدایت شوند.

کارگردان فیلم سینمایی «گام‌های شیدایی» اظهار داشت: برخی‌ها که فکر می‌کردند جریان فتنه راه نجات است در روز ۹ دی به این ماجرا پی بردند که همه آنان تنها یک بازی بوده است و توانستند به ماهیت تفکر و اندیشه ای به نام سبز که سعی می‌کرد ملت را از نظام جدا کند پی ببرند.

حمید بهمنی گفت: امیدوارم به حق ائمه اطهار (ع) و خون شهدا، حماسه ۹ دی همیشه پایدار بماند. این روز ثابت کرد که ملت تا زنده است قدردان و سرباز واقعی مقام معظم رهبری است.

این کارگردان سینمای ایران تاکید کرد: ما باید همیشه پشت سر حضرت آقا حرکت کنیم و به اشارات ایشان توجه کنیم یعنی هر جا که ایشان حرکت کردند ما هم باید گام برداریم و هر جا که ایشان متوقف شدند ما هم باید توقف کنیم. البته مقام معظم رهبری خیلی جاها در لفافه سخن می گویند و این وظیفه ما است که اشارات ایشان را تشخیص دهیم. مثلاً یک زمانی، حضرت آقا می گویند «ما تحت هیچ شرایطی نمی‌توانیم با دشمنان خودمان ارتباط برقرار کنیم» این وظیفه مدیران سیاسی است که متوجه باشند اگر ما در حال حاضر با امریکا مذاکراه می‌کنیم به این معنا نخواهد بود که همه مشکلات ما حل خواهد شد. بلکه آنان باید این موضوع را درک کنند که درحال حاضر ایران با گرگی وارد مذاکره شده که در لباس میش ظاهر شده است.

بهمنی افزود: در بحث ۹ دی برای ملت و کسانی که به نوعی گول خورده بودند مشخص شد که «بصیرت» کجاست و چگونه است.
کد خبر: 77887
Share/Save/Bookmark