علیرام نورایی به سریال امنیتی «شبکه» پیوست
علیرام نورایی به سریال امنیتی «شبکه» پیوست
 
تاريخ : يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۹
ضبط سریال امنیتی «شبکه» که از پربازیگرترین مجموعه‌های تلویزیونی می باشد، همچنان در تهران ادامه دارد.

به گزارش هنرنیوز، مجموعه تلویزیونی «شبکه» در چند فصل تولید و به معضلات اجتماعی و آسیب‌ها و همچنین امنیت نرم می‌پردازد. پیش از این حضور دانیال حکیمی، محمود پاک نیت و نگین معتضدی اعلام شده بود و حالا علیرام نورایی به همراه کمند امیرسلیمانی نیز به «شبکه» پیوسته است.

علیرام نورایی با گریمی کاملا متفاوت و در ردای نقشی خاص جلوی دوربین احمد معظمی رفته و گفته می‌شود شاهد کاراکتری پیچیده با بازی او خواهیم بود. آن طور که اعلام شده تدوین همزمان این پروژه توسط سیامک مهماندوست درحال انجام است و هنوز تاریخ پخش دقیقی برای «شبکه» رسانه‌ای نشده است. آخرین ساخته احمد معظمی که از او فیلم «حریم شخصی» روی پرده اکران است در فصل اول با عنوان «سارقان روح» در ۱۵ قسمت در حال ساخت است. نابودی و به قهقهرا کشیده شدن شخصیت‌های داستان پرده از رازهایی برمی‌دارد که در نتیجه آن برای اولین بار در این سالها به وقایعی اشاره می‌شود که پیش از این در مجموعه‌های تلویزیونی ندیده‌ایم. لازم به قید است که اتفاقات رخ داده در این مجموعه همگی برگرفته از پرونده‌های واقعی ست و نتیجه تحقیقات پیاپی و پژوهش‌های طولانی مدتی ست که خروجی‌اش در اختیار کارشناسان متعددی در حوزه‌های مختلف دینی، روانشناسی، فرهنگی و گروهی از فعالان اجتماعی گذاشته شده و در جلساتی جداگانه نظرات آنها روی طرح‌ها ارزیابی و اعمال شده است.

برخی از عوامل اصلی این پروژه می‌توان به ابوالفضل صفری تهیه کننده، احمد معظمی کارگردان، هومان فاضل نویسنده فیلمنامه، مرتضی اصفهانی مشاور پروژه، مرتضی متولی مدیرتولید، فهیمه کمالی مدیر برنامه ریزی و دنیا خمامی مشاور رسانه‌ای می‌توان اشاره کرد.
کد خبر: 95823
Share/Save/Bookmark