نمی خواستم روزهای اوج آریان بیشتر از این دچار حاشیه شود / با شرکت ترانه به بن رسیده بودیم/  زمان تغییر کرده است
پیام صالحی در گفتگو با هنرنیوز خبر داد:
نمی خواستم روزهای اوج آریان بیشتر از این دچار حاشیه شود / با شرکت ترانه به بن رسیده بودیم/ زمان تغییر کرده است
خواننده جدا شده از گروه آریان معتقد است جدا شدنش از این گروه به خاطر اختلاف و یا دلگیری نبوده است و بیشتر به دلیل اینکه روزهای اوج و خاطره انگیز گروه آریان همچنان محفوظ بماند این تصمیم را با «علی پهلوان» دیگر خواننده این گروه گرفته است.
 
تاريخ : دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۹
پیام صالحی خواننده گروه آریان که مدتی است از این گروه جدا شده است در گفتگو با خبرنگار هنرنیوز و با اشاره به حاشیه هایی که در خصوص جدا شدن وی از این گروه مطرح است گفت: من در سال هایی که با گروه آریان بودم و بر روی صحنه اجرا داشتم واقعا با این گروه مشکلی نداشتم و هر آنچه را که برای این گروه متعهد شده بودم همه را انجام دادم ؛ اما بلاخره زمان عوض می شود.

وی با بیان اینکه تمام محصولات گروه آریان تحت انحصار شرکت ترانه شرقی است و بدون اجازه شرکت نمی توان کاری را ادامه داد افزود: ما چند سال قبل، آلبوم جدیدی را آماده کرده بودیم اما شرکت ترانه نتوانست برای این آلبوم مجوز بگیرد ضمن اینکه پیگیری از طرف ما هم غیرممکن بود و به همین شکل، چندین سال گذشت تا اینکه من به خارج از کشور رفتم.

این خواننده پاپ ایران ادامه داد: باید بپذیریم که آدم ها از عدم فعالیت و جواب نگرفتن سرخورده می شوند هر چند که من گاهی به ایران می آمدم تا اینکه آقای پهلوان هم به استرالیا سفر کردند. بعدا من با ایشان تماس گرفتم و پیشنهاد کردم که به ایران برگردیم و کار را ادامه بدهیم اما آقای پهلوان معتقد بودند که باید با همان آهنگ های خاطره انگیز گروه آریان ادامه بدهیم و من گفتم که الان به بن بست خوردیم و مذاکرات با شرکت ترانه باعث شده که این شرکت رقمی را برای ادامه کار به ما اعلام کند که از توان ما خارج باشد. لذا با علی پهلوان به این نتیجه رسیدیم برای اینکه کارمان بیشتر لطمه نخورد و روزهای اوج و خاطراتمان در گروه آریان بیش از این دچار حاشیه نشود از گروه جدا بشویم.

پیام صالحی با بیان اینکه دلسردی ، بهانه گیری و ناراحتی نسبت به همدیگر به هیچ عنوان دلیل جدایی ما نبود تصریح کرد: پراکنده شدن گروه و فاصله گرفتن از موسقی به دلیل مجوز نگرفتن آلبوم ، دلیل این جدایی بود. چون هنگامی که شما سالی یکبار بیشتر کنسرت ندارید مسلما نمی توانید تمرکز کنید. بنابراین در این فرصت سعی کردم قدم بعدی ام را بردارم و نحوه خواندنم را تغییر بدهم و به عبارت دیگر، جای صدایم را پیدا کنم و از سوی دیگر، با آدم هایی که حرف من را بیشتر درک می کنند کار کنم. البته منظورم از این جمله این نیست که گروه آریان بد بودند و حرف من را درک نمی کردند اتفاقا همه گروه آریان، عزیز من هستند و در آغوش من جای دارند و امیدوارم موضوع گروه آریان همین جا تمام شود - هر چند که معمولا نیز از داخل مصاحبه ها، حاشیه های دیگری بیرون می آید! - من الان به موسیقی برگشتم و در خدمت مردم هستم و هر کسی هم از گروه آریان به گروه ما برگردد از همه آنان استقبال خواهم کرد.

وی با اشاره به آلبوم «برمی گردم» گفت: الان پیام صالحی ۴۰ ساله است و معمولا تفکر انسانها در سالهای متفاوت، دچار تغییرات می شود به گونه ای که حتی حس های آدمی هم عوض می شود. اما احساس درونی ثابت است. پیام صالحی امروز ؛ همچنان به دنبال اتفاق قبلی است و ترانه هایی را که من برای آلبوم «برمی گردم» انتخاب کردم مسلما همان حس های قدیمی را تداعی می کند اما با نگاه امروزی که امیدوارم مورد پسند علاقه مندات به عرصه موسیقی قرار بگیرد.
کد خبر: 82999
Share/Save/Bookmark