احترام به مردم و از جنس آنان بودن راز ماندگاری هنرمند است
امین حیایی در گفتگو با هنرنیوز :
احترام به مردم و از جنس آنان بودن راز ماندگاری هنرمند است
یک بازیگر حرفه ای سینمای ایران، راز ماندگاری هنرمندان نزد مردم را «صداقت»،«از جنس مردم بودن» و« احترام به مخاطب» دانست و گفت: اگر لطف خداوند شامل حال هنرمندان بشود. شک نکنید که مردم آن هنرمندان را دوست خواهند داشت.
 
تاريخ : دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۰
امین حیایی بازیگر حرفه ای سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز در مورد بازی در فیلم سینمایی « آتیش بازی» که هم اکنون بر روی اکران است افزود: طنز شیرین این فیلم ماحصل کارگردان اثر یعنی آقای بهمن گودرزی است ضمن اینکه فضای این فیلم تا حدودی نیز نزدیک به فیلم « شیش و بش » است که من قبلا با آقای گودرزی کار کردم و البته این نزدیکی فضای دو فیلم ، یک امر طبیعی است چرا که کارگردان هر دو اثر یک نفر بوده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال مردم از فیلم سینمایی «آتیش بازی » خیلی خوب بوده است و من سومین باری است که فیلم را با مردم در اکران های خصوصی می بینم که خدا را شکر، مردم از فیلم راضی بودند و با رضایت سالن سینما را ترک کردند که این امر می تواند برای دست اندرکاران این فیلم، بسیار دلگرم کننده باشد.

وی ادامه داد: من جنس کارهای آقای بهمن گودرزی را می شناسم و به همین جهت در این فیلم حضور یافتم و خوشحالم که فیلم با استقبال مردم روبرو شده است.

بازیگر فیلم سینمایی« قلاده های طلا» در مورد ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی« شیش و بش» اظهار داشت: خیلی اطلاع دقیقی از ساخت بخش دوم این اثر سینمایی ندارم ولی تا آنجایی که به یاد دارم این موضوع فقط در حد طرح بود که هیچگاه حتی به مرحله فیلمنامه هم نرسید.

امین حیایی در مورد جدیدترین کارهای سینمایی و تلویزیونی خود یاد آور شد: بزودی برای بازی در فیلم سینمایی «عشقِ سالهای کوچ» کار آقای کامران قدکچیان راهی شهر شیراز خواهم شد چرا که لوکیشن فیلم در شیراز است - البته ممکن است نام فیلم تغییر کند- درحال حاضر هم سه فیلم آماده اکران دارم که یکی از این فیلم ها به نام« حیرانی» است که کار آقای علی عظیم زاده است. فیلم دوم، فیلم سینمایی« دُرنا دختر آهو» اثر آقای حسین قناعت است و فیلم سینمایی بعدی به نام « سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» ساخته آقای مهدی مظلومی است که بعد از ماه مبارک رمضان اکران خواهد شد.

بازیگر فیلم سینمایی« مهمان مامان» با اشاره به تلویزیون اظهار داشت : در تلویزیون هم ، سریال «آمین» را بازی کردم که کار مشترک آقایان منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی بوده که تهیه کنندگی آن را آقای جواد نوروزبیگی برعهده داشتند. همچنین سریال «آسمان من» را بازی کردم که به زودی از شبکه یک پخش خواهد شد البته این سریال قبلا از شبکه آی تی ام و نسیم پخش شده است اما آن طوری که به من اطلاع دادند شبکه یک نیز قرار است این سریال را بزودی پخش کند.

این سوپر استار سینمای ایران در مورد فعالیت های تاتری خود گفت: همان تاتر «قحطی نور» را که قبلا در تهران اجرا کردم قرار است در خارج از کشور اجرا کنم که به احتمال قوی هم در ایران و هم در رُم اجرا خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که راز ماندگاری و دوست داشتن هنرمند از سوی مردم چیست افزود: «صداقت» ، «احترام به مردم» و «از جنس مردم بودن» می تواند هنرمند را به جامعه نزدیک کند. من خیلی خوشحالم که مردم همچنان به من لطف دارند و از کارهای من راضی هستند. اگر لطف خداوند شامل حال آدم بشود حتما مردم ، هنرمند را دوست خواهند داشت. من هم به عنوان یک الگو، سعی می کنم به گونه ای رفتار کنم که قابلیت دوست داشتن نزد مردم را داشته باشم.

گفتگو از: مجید معافی
کد خبر: 81504
Share/Save/Bookmark