سریال حضرت معصومه(س) در دستِ تکمیل/ چهره حضرت نمایش داده نمی‌شود
سریال حضرت معصومه(س) در دستِ تکمیل/ چهره حضرت نمایش داده نمی‌شود
رئیس صداوسیما در دیدار با تولیت حضرت معصومه(س) به این نکته اشاره کرد که نگارش فیلمنامه سریال حضرت معصومه(س) در حال تکمیل است.
 
تاريخ : دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۴
به گزارش هنرنیوز ، آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در دیدار علی عسکری رئیس رسانه ملی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به جایگاه ویژه این بانوی مطهره، تصریح کرد: این بانوی شاخص جایگاهی دارد که با معرفی آن می‌توان به تبیین جایگاه زن در اسلام پرداخت و رسانه ملّی به طور خاص از ظرفیت بسیار بالایی برای این کار برخوردار است.

وی با اشاره به تدارک رسانه ملی برای ساخت مجموعه تلویزیونی درباره حضرت معصومه (س) خواستار دقت مضاعف و تلاش شایسته سازمان صدا و سیما برای به سرانجام رساندن این سریال شد.

علی عسکری، رئیس رسانه ملی هم در این ملاقات با اشاره به برنامه‌های خوبی که در ایام محرم و صفر از این حرم مطهر روی آنتن رسانه ملی رفت، ضمن قدردانی از همکاری و پشتیبانی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، خواستار حمایت آستان مقدس حضرت معصومه (س) از سریال این بانوی مکرم اهل‌بیت شد.

وی با ارائه گزارشی در خصوص وضعیت تولید این سریال، با بیان اینکه کار نگارش فیلمنامه در حال تکمیل است، گفت: این سریال را در‌سطح سریال‌های الف فاخر ویژه درنظر گرفته‌ایم.

رئیس صداوسیما با اشاره به عملکرد رسانه ملّی در مقاطع حساس، بر عزم رسانه برای تبیین و پیگیری اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تأکید کرد.

حمید شاه‌آبادی معاون سیما و علی‌بخشی‌زاده معاون صدای سازمان صدا و سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای استان قم و همچنین جمعی از مسئولان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)در این نشست حضور داشتند.

همچنین معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: فیلمنامه سریال حضرت معصومه(س) در 30 قسمت ارائه می‌شود که تاکنون 10 قسمت آن توسط جواد افشار کارگردان سریال ارائه و با تلاش‌های آیت‌الله احمد عابدی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم به عنوان مشاور دینی سریال مورد بررسی قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام مهدی احمدی از مشارکت مطلوب دست‌اندرکاران سریال حضرت معصومه(س) در راستای ارائه سریال فاخر تاریخی تقدیر کرد و گفت: چهره حضرت معصومه(س) در این سریال نمایش داده نمی‌شود.

تسنیم
کد خبر: 98425
Share/Save/Bookmark