تولید «امپراطور جهنم» در ایران و گرجستان انجام شد / مخاطب با فیلم جدید شیخ طادی ارتباط برقرار می کند
تولید «امپراطور جهنم» در ایران و گرجستان انجام شد / مخاطب با فیلم جدید شیخ طادی ارتباط برقرار می کند
 
تاريخ : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۳
سلطانی مدیر تولید فیلم «امپراطور جهنم» گفت: امسال بخشی از فیلم در گرجستان جلوی دوربین رفت و از بازیگران گرجی برای این بخش استفاده شد.

به گزارش هنرنیوز، مصطفی سلطانی مدیر تولید فیلم «امپراطور جهنم» که در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر حضور دارد، درباره فعالیت امسال خود گفت: تولید فیلم در ایران وگرجستان انجام شد. بخشی از فیلم تفلیس جلوی دوربین رفت. کلیت فیلم درباره شکل گیری داعش است و کل داستان در اروپا می گذرد.

وی درباره تولید فیلم در خارج از ایران گفت: تولید فیلم در خارج از کشور مشکلات خودش رادارد. ارتباط با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزن فرهنگی، مقامات فرهنگی گرجستان و شهرداری تفلیس و... کار سختی است. دربخش های گرجستان از بازیگران گرجی استفاده کردیم و بازیگران ایرانی تنها در ایران کار داشتند. در کل ۲۴ روز در گرجستان امسال فیلمبرداری داشتیم. بخش ایران را سال گذشته جلوی دوربین بردیم.

وی درباره تولید فیلم در ایران گفت: در ایران دکور ساختیم هشت سوله در نزدیکی های تجریش در اختیار گرفتیم و در محوطه سوله دکور خارج از کشور را ساختیم زیرا تمام فیلم در کشورهای اروپایی می گذردو به همین منظور هیچ المانی از ایران نباید در فیلم دیده می شد. بخش هایی هم از پرده کروماکی استفاده کردیم که حدود ۷۰ روز فیلمبرداری در ایران به طول انجامید.

سلطانی درباره اقبال مخاطب از فیلم «امپراطور جهنم» گفت: کارهای شیخ طادی برای مخاطب سینما رو ساخته می شود و همه فهم است. فیلم جدید شیخ طادی نزدیک به فیلم «شکارچی شنبه» است و مخاطب با آن ارتباط برقرار می کند.

مصطفی سلطانی که سال گذشته با «چراغ های ناتمام»در جشنواره فیلم فجر حضور داشت درباره اکران فیلم گفت: پروسه اکران پیچیدگی های خاص خودش را دارد و به ما امکان اکران دو یا سه سالن را می دهند که برای فیلم مناسب نیست مجبور به صبر هستیم.
کد خبر: 95987
Share/Save/Bookmark