سازمان‌های ذیربط در موسیقی به تعهداتشان عمل نکردند/نخواستم امسال کتاب منتشر کنم
مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در گفتگو با هنرنیوز؛
سازمان‌های ذیربط در موسیقی به تعهداتشان عمل نکردند/نخواستم امسال کتاب منتشر کنم
فاضل نظری شاعر و مدیر فعلی مرکز موسیقی حوزه هنری گفت: در ارتباط با مرکز موسیقی سازمانهای مرتبط به وظایف خود عمل نکرده اند. امسال زمان مناسبی برای انتشار مجموعه شعرم نبود.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
نظری در حاشیه بازدید از بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار گروه کتاب و ادبیات هنرنیوز در پاسخ به این پرسش که «چرا امسال مجموعه شعر تازه ای منتشر نکردید؟» اظهار داشت: امسال به یک دلیل آگاهانه کتابی منتشر نکردم؛ البته این دلیل شخصی است و احساس کردم که مثل هر کار و فعالیت دیگری زمان مقتضی خود را دارد و فعلا برایش زمان مناسبی نیست.

وی با اشاره به انتشار مجموعه شعر «ایما» سروه غزلسرای جوان سجاد سامانی در پاسخ به این پرسش که جوانان باید چه مسیری را طی کنند تا در غزل به جایگاه فاضل نظری برسند، گفت: من فکر می کنم فاصله رسیدن از سن سجاد سامانی به این بنده حقیر، کمتر از یک پلک برهم زدن است؛ معتقدم باید این لحظات را برای مطالعه کردن و نوشتن غنیمت بشمارند، چون هرچقدر که سن بالاتر می رود گویی برکتش کمتر می شود و مشغله آدم زیادتر می شود لذا اگر قرار است اتفاقی در جهان شاعرانگی شاعر بیفتد باید همین روزها این اتفاق بیفتد وگرنه بعدا انتظار تحولی بزرگ را نمیشود داشت.

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در پاسخ به سوال دیگری درباره فعالیتهای این مرکز اظهار داشت: در این باره مایل به مصاحبه نیستم؛ اما همینقدر بگویم که ما همه کارها را گزارش می کنیم و به واقع سازمانهای بسیاری تعهدات زیادی به ما داشتند، به نظر من سازمانهای دولتی باید به تعهداتشان عمل کنند و در اینباره مسئولند.آنها به وظایفشان در قبال ما و موسیقی عمل نکردند.

وی افزود: ما تا تعهداهاتمان را به گذشته‌ها ادا نکنیم نمی توانیم بگوییم در آینده چه کار خواهیم کرد. مدیریت مرکز موسیقی حوزه هنری یک قطار در حال حرکت است که مسیرش از قبل معلوم شده و فعلا من برای مدتی سکان دار این قطار هستم.
کد خبر: 80820
Share/Save/Bookmark