حاضرم تجربه‌ای کار در «شاهگوش» را در اختیارتان بگذارم
داوود میرباقری رو به کمال تبریزی عنوان کرد؛
حاضرم تجربه‌ای کار در «شاهگوش» را در اختیارتان بگذارم
سریال «شاهگوش اولین تجربه من در شبکه نمایش خانگی بود از همین جا اعلام می کنم حاضرم هر آنچه را که تجربه کردمدر اختیار کمال تبرزی بگذارم.
 
تاريخ : پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۷
به گزارش هنرنیوز،شب گذشته در هتل پارسیان آزادی مراسمی به مناسبت پایان مجموعه «شاهگوش» و آغاز سریال «ابله» برگزار شد که در این مراسم افرادی همچون محمد احسانی، داوود میرباقری، کمال تبریزی، شبنم مقدمی، مصطفی تنابنده، احمد مهرانفر، امینزندگانی به همراه همسرش الیکا عبدالرزاقی و برخی دیگر از هنرمندان حضور داشتند.

در ابتدای مراسم به علت اینکه مجری برنامه نتوانست خود را به مراسم برساند علی اوجی به روی صحنه آمد و اجرای برنامه را بر عهده گرفت. داوود میر باقری اولین فردی بود که برای میهمانان شروع به صحبت کرد و در سخنانی کوتاه گفت: از ممنونم از همه افرادی که ما را در ساخت این مجموعه کمک کردند و مخصوصاً از تصویر گس‌تر پاسارگاد که از کار بزرگی را انجام داد. شبکه نمایش خانگی برای بسیاری از ما ناشناخته بود و در آن دائم در حال کشف و شهود بودیم چرا که تفاوت‌های عمده‌ای با سایر شبکه‌ها دارد و آن هم این است که بدون واسطه با مخاطب حرف می‌ند.

وی در ادامه گفت: مخاطب خودش تصمیم می‌گیرد که آن سریال را ببیند یا نه اما در شبکه‌های تلویزیونی افرادی به عنوان نماینده‌های مردم حضور دارند که برای قشر زیادی تصمیم گیری می‌کنند. در شبکه نمایش خانگی مخاطب اگر برنامه را دوست نداشته باشد آن مجموعه دیگر نمی‌تواند به کار خود ادامه دهد. «شاهگوش» اولین تجربه در این شبکه بود و ناشناخته‌های زیادی برای ما وجود داشت و فقط توانستیم ۵۰ درصد از توان خود را نشان دهیم. برای کمال تبریزی آزوی موفقیت می‌کنم و از همین جا اعلام آمادگی می کنم تا هر آنچه را تجربه کرده‌ام در اختیار وی بگذارم تا کاری بهتر و پر مخاطب‌تر از شاهگوش را بسازند و حمایت مردم را داشته باشند.

سپس محسن تنابنده به روی صحنه آمد و از کارگردان مجموعه «شاهگوش» تشکر کرد و گفت: دستان عبدالله اسکندری را می‌بوسم به دلیل زحمات زیادی که برای طراحی گریم این کار کشید. به کمال تبریزی هم تبریک می‌گویم و امیدوارم کار خوبی را برای شبکه نمایش خانگی بسازند.

در ادامه احمد مهرانفر به روی صحنه امد و گفت: از داوود میرباقری به دلیل اینکه من را برای کار در این مجموعه انتخاب کردند ممنون هستم و از شاعر و خواننده شعری گیلانی که من آن را در سریال «شاهگوش» می‌خواندم سپاسگذارم من همیشه دوست داشتم ناصر وحدتی خواننده اصلی آن شعر را از نزدیک ببینم.

در ادامه نوبت به مرجانه گلچین رسید و گفت: همیشه این را در همه جا گفته‌ام که بنده چیزهای بسیار زیادی از داوود میز باقری یاد گرفته‌ام. وی در مجموعه «معصومیت از دست رفته» کمک‌های زیادی به من کرد.

الهام پاوه‌نژاد هم برای دریافت تندیس نیز آمد و گفت: افتخار می‌کنم که داوود میز باقری به من نیز اعتماد کرد و خوشحالم که در این مجموعه خوب حضور داشتم.

در پایان حسین سلیمانی به روی صحنه آمد و با اشاره به کمال تبریزی گفت: اگر در سال‌های دور کارگردانی همانند کمال تبریزی به من که در کوچه پس کوچه‌های مولوی بزرگ می‌شدم اعتماد نمی‌کرد شاید سرنوشتم به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد اما همچنان دوست دارم من را به‌‌ همان چشم نگاه کنند.
وی در ادامه گفت: بار‌ها نذر کرده بودم که با داوود میرباقری کار کنم و امروز افتخار داشتم که در کنار وی و تیم خوبش قرار بگیرم یکی از آرزو‌های من در این حرفه همین بوده است که در کنار میر باقری کسب تجربه کنم.

مجری این برنامه رضا رفیع مجری برنامه «قند پهلو» بود که دیر آمدو به ناچار علی اوجی که تهیه کننده موسیقی بود به روی صحنه رفت البته رفیع اواسط برنامه خود را رساند و برای چند لحظه به روی صحنه رفت و شعری طنز را خواند اما در ادامه اجرای برنامه را علی اوجی بر عهده گرفت.
کد خبر: 74629
Share/Save/Bookmark