مسلمانان از دیدن فیلم محمد (ص) به خود خواهند بالید
محمد عسگری در گفتگو با هنرنیوز:
مسلمانان از دیدن فیلم محمد (ص) به خود خواهند بالید
بازیگر و دستیار کارگردان فیلم «محمد» (ص) گفت: همه مسلمانان بعد از دیدن این فیلم به مسلمانی خود خواهند بالید.
 
تاريخ : سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۸
محمد عسگری بازیگر نقش ابولهب و دستیار مجید مجیدی در فیلم محمد (ص) در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز در مورد اکران‌های خصوصی این فیلم افزود: من به دعوت آقای مجید مجیدی در چندین اکران این فیلم که برای اقشار مختلف هنرمندان و مسئولین نمایش داده شد حضور داشتم و خوشبختانه استقبال بی‌نظیری از این فیلم انجام گرفت به گونه‌ای که در همه اکران‌ها جا برای نشستن نبود و بسیاری از مخاطبین فیلم را ایستاده می‌دیدند.

وی اضافه کرد: آن چیزی که به جز موضوعاتی مثل مهربانی و صلح و دوستی پیامبر اکرام (ص) در فیلم به شدت نمایان است بحث فنی این فیلم است که می‌توان از آن به عنوان یک اتفاق نو در سینمای دنیا یاد کرد. ضمن اینکه این فیلم به لحاظ زیبایی‌شناسی و تاثیرگذاری بر مخاطب، بسیار موفق است. به طوری که اکثر مخاطبین به هنگام دیدن بسیاری از صحنه‌های فیلم، اشک می‌ریختند چرا که رفتارهای انسانی در فیلم به قدری تاثیرگذار است که ناخداگاه، احساسات انسانی را به قلیان می‌اندازد.

محمد عسگری ادامه داد: آقای مجید مجیدی در بسیاری از سکانس‌ها به درستی بر روی موضوعات اخلاقی و انسانی تاکید کرده است که خوشبختانه خیلی خوب از کار درآمده و توانسته بر مخاطب تاثیرگذار باشد.

 

                                     نمایی از فیلم محمد(ص) با بازی محمد عسگری

بازیگر فیلم محمد (ص) با بیان اینکه این فیلم به خوبی حرف خودش را بیان می‌کند تصریح کرد: بی‌شک، بسیاری از مسلمانان بعد از دیدن این فیلم، به مسلمانی خود خواهند بالید.

دستیار مجیدی در فیلم محمد (ص) اظهار داشت: این فیلم به هیچ جناح خاصی تعلق ندارد و با پرهیز از شعار زدگی و به زیبایی به موضوعات انسانی و اخلاقیات می‌پردازد.

وی همچنین حضور فیلم محمد (ص) در افتتاحیه جشنواره مونترال کانادا را به فال نیک گرفت و یاد آور شد: این فیلم به لحاظ ساختاری و فنی خواهد توانست نظرهای زیادی را به خود جلب نماید.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه فیلم محمد (ص) قرار است در افتتاحیه جشنواره مونترال (شهریورماه) به نمایش درآید این احتمال وجود دارد که دست اندرکاران این پروژه مذهبی ، از‌‌ همان زمان این فیلم را راهی اکران سینماهای ایران نمایند.

محمد عسگری که هم اکنون دستیار کارگردان فیلم سینمایی «ثارالله» به کارگردانی مجتبی فرآورده را برعهده دارد از پیش تولید این فیلم خبر داد و گفت: این فیلم در مرحله انتخاب لوکیشن و مراحل مقدماتی قرار دارد.

وی همچنین با بیان اینکه هم اکنون در مرحله پیش تولید کارگردانی نمایش «کرگدن» نوشته اوژن یونسکو هستم اظهار داشت: این نمایش در مرحله انتخاب بازیگر است و به احتمال قوی بعد از تمرین، اولین اجرای خود را بر اساس درخواست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این استان در کرج خواهد داشت.

به گفته وی بازیگرانی همچون رضا جهانی، حسن خلقت دوست، علیرضا ناصربخت، سمیه قهرمانی و... در این نمایش بازی خواهند داشت.
کد خبر: 80749
Share/Save/Bookmark