حوزه هنری از تئاتری با موضوع شهید محسن حججی حمایت می‌کند
در صورت داشتن کیفیت و غیرشعاری بودن
حوزه هنری از تئاتری با موضوع شهید محسن حججی حمایت می‌کند
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری اعلام کرد که در صورت اینکه اثری با کیفیت و غیر شعاری با موضوع شهید محسن حججی تولید شود، مورد حمایت این مرکز قرار خواهد گرفت.
 
تاريخ : يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷
به گزارش هنرنیوز ، کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی که در مراسم اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره دلنوشته ای را برای شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم قرائت کرد، درباره احتمال تولید اثری با موضوع این شهید گفت: من آن دلنوشته را در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر سوره و در مقابل هنرمندان تئاتر قرائت کردم تا ایجاد انگیزه ای برای هنرمندان این عرصه در جهت تولید اثر یا آثاری با موضوع شهید حججی و شهدای مدافع حرم باشد. هنرمندان تئاتر بسیار دغدغه مند هستند و نسبت به پیرامون خود و اتفاقاتی که رخ می دهد بی تفاوت نیستند.

وی یادآور شد: ما در مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در بیست و پنجمین دوره جشنواره تئاتر سوره از تولید ۲ اثر با موضوع مدافعان حرم حمایت کردیم که نمایش «از پشت شیشه ها» بیشترین جوایز جشنواره را نیز از آن خود کرد. قرار است این ۲ اثر نمایشی در تالار مهر حوزه هنری نیز اجرا داشته باشند که البته به دلیل بسته شدن جدول اجراهای نمایشی حوزه در سال جاری، اجرای این آثار در فروردین ماه و اردیبهشت ماه سال آینده انجام خواهد شد.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در پایان تأکید کرد: اگر هنرمندی بخواهد اثری با کیفیت و غیرشعاری با موضوع شهید محسن حججی تولید کند، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از آن اثر حمایت خواهد کرد.

مهر
کد خبر: 94979
Share/Save/Bookmark