سفیر صلح و امنیت از استان سیستان و بلوچستان هستیم / استفاده از مهماندارها با لباس های سنتی بلوچی
در نشست افتتاح هواپیمایی تفتان عنوان شد:
سفیر صلح و امنیت از استان سیستان و بلوچستان هستیم / استفاده از مهماندارها با لباس های سنتی بلوچی
مدیرعامل شرکت هواپیمایی تفتان ، از سال 96 به عنوان « سال گردشگری در استان سیستان وبلوچستان» به گفته استاندار این منطقه خبر داد.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۸
به گزارش خبرنگار هنرنیوز ، عصر روز گذشته نشست خبری افتتاح هواپیمایی تفتان در دفتر این هواپیمایی با حضور ابوالفضل حقیقی مدیرعامل شرکت هواپیمایی تفتان برگزار گردید.

وی ضمن قدردانی از رئیس جمهور و هیات همراه و مسئولین محلی استان سیستان و بلوچستان برای حمایت های معنوی خود از این شرکت هواپیمایی ؛ خبر داد شرکت هواپیمایی تفتان اولین شرکت در ایران است که از مهماناندارهای با لباس محلی ، شاد و مفرح و چادر استفاده می کنند.

حقیقی با اشاره به احترام به مسافر خاطرنشان کرد: برای ما هر مسافر همچون یک سلطان است و پذیرایی ما در شرکت هواپیمایی تفتان در حد یک سلطان خواهد بود به گونه ای که با کیفیت ترین پذیرایی را از مهمانان خود خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی تفتان درمورد نامگذاری تفتان با بیان اینکه تفتان تنها کوه آتش فشان ایرانی است که در شهر خاش واقع در استان سیستان و بلوچستان قرار دارد ادامه داد: دلیل انتخاب این اسم ، معرفی منطقه سیستان و بلوچستان به مسافرین بوده است.

حقیقی تصریح کرد: ما سفیر صلح و امنیت از استان سیستان و بلوچستان هستیم و ثابت می کنیم که این منطقه از امنیت کافی برخوردار است ضمن اینکه مردم این منطقه ، مردمی مهمان نواز و متمدنی هستند.

وی ضمن قدردانی از استاندار سیستان وبلوچستان برای همیاری با شرکت هواپیمایی تفتان ، از سال 96 به عنوان سال گردشگری در استان سیستان وبلوچستان به گفته هاشمی استاندار این منطقه خبر داد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی تفتان و سرمایه گذار این شرکت با بیان اینکه برای راه اندازی شرکت هواپیمایی تفتان حدود 23 ملیون دلار سرمایه گذاری شد است گفت: این شرکت روزانه و بدون توقف از صبح ، پروازهایی از زاهدان به سمت مشهد و تهران خواهند داشت که شب ها نیز همین مسیر را به سوی زاهدان بازخواهند گشت و این درحالی است که بوشهر ، اهواز و قشم نیز از مسیرهای این هواپیمایی محسوب می شود.

این مسئول شرکت هواپیمایی تفتان از مصوبات خرید چندین فروند هواپیمایی بوئینگ خبر داد و یادآور شد در نیمه سال 96 ، پنچ فروند بوئینگ در خط این شرکت پرواز خواهند کرد که همه این خریدها از ثمرات برجام بوده است.

وی با بیان اینکه تمام خلبانان این شرکت ایرانی است اظهار داشت: ممکن است در ابتدا در مورد برخی از هواپیماهای خریداری شده خارجی از خلبانان خارجی استفاده کنیم اما به فاصله کوتاهی حتما خلبانان ایرانی جایگزین آنان خواهند شد.

ابوالفضل حقیقی از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان به عنوان اقشاری از جامعه یاد کرد که می توانند با تخفیف 50 درصدی و بدون هیچ قرارداد رسمی با بنیاد شهید از شرکت هواپیمایی تفتان استفاده کنند.

به گفته وی ، شرکت هواپیمایی تفتان توجه جدی به محیط زیست و حمایت از حیوانات دارد و کمترین آلایندگی را برای محیط زیست خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی تفتان با بیان اینکه بزرگترین کمک دولت به این شرکت ، اجازه دادن فعالیت شرکت تفتان است از دولت خواست در زمینه هایی همچون مالیات ، عوارض فرودگاهی ، مسافری و ... معافیت هایی را برای این شرکت در نظر بگیرد.

حقیقی یادآور شد: با راه اندازی شرکت هواپیمایی تفتان برای حدود 130 نفر شغل مستقیم و برای 210 الی 500 نفر نیز شغل غیر مستقیم ایجاد شده است.

وی پرواز در مسیرهای چابهار – مسقط ، زاهدان – دوبی ، زاهدان – کیش ، زاهدان به عتبات عالیات و چابهار – هند را از مسیرهای خارجی این شرکت عنوان کرد که در آینده نزدیک از سوی این شرکت محقق خواهند شد.

این مسئول شرکت هواپیمایی تفتان با بیان اینکه شرکت تفتان معتقد به حقوق مسافرین است تاکید کرد: ایرلاین های ایرانی مظلوم واقع شدند این درحالی است که موضوعی همچون «تاخیر» در پرواز در تمام جهان وجود دارد و اگر در این شرکت ، تاخیری صورت بپذیرد ما سرویس های مطلوب و به موقعی مثل اتوبوس ، اقامت در هتل و صرف غذا را برای مسافرین در نظر خواهیم داشت.

به گفته مدیرعامل شرکت هواپیمایی تفتان ، این شرکت بنا دارد در سال آینده به طور متوسط و همیشه یک فروند هواپیمای آماده را روی زمین داشته باشد تا به هنگام تاخیر سایر پروازهای این شرکت، آماده سرویس دهی به مسافرین تاخیری باشد.
کد خبر: 94159
Share/Save/Bookmark