خوشبختانه خطر قطع نخاع از بین رفته است
محمد تقی فهیم در گفتگو با هنرنیوز:
خوشبختانه خطر قطع نخاع از بین رفته است
منتقد فیلم‌های سینمایی کشور که هفته گذشته دچار سانحه واژگونی خودرو شده بود بعد از سه مرحله جراحی خبر داد در حال حاضر وضعیت جسمانی‌اش خوب است و درحال استراحت بسر می‌برد.
 
تاريخ : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۳
محمد تقی فهیم منتقد فیلم‌های سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز در مورد وضعیت جسمانی‌اش گفت: بعد از اینکه سه عمل جراحی بر روی مهره‌های گردن در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انجام دادم به تهران آمدم و در حال حاضر نیز تحت نظر پزشک در منزل مشغول استراحت هستم.

وی با بیان اینکه چانه و سینه‌ام باید تا چند ماه آینده به صورت آتل بندی بماند افزود: خوشبختانه به گفته پزشکان، سه عمل جراحی که بر روی مهره‌های گردنم انجام شده به خوبی جواب داده و الحمدالله خطر قطع نخاع از بین رفته است.

این منتقد سینمایی با اشاره به روز حادثه – ۲۶ آذر – یاد آور شد: با توجه به اینکه جاده لغزنده بود و راننده هم خیلی آشنا به جاده نبود، به یک باره خودرو در نزدیکی سبزوار واژگون گردید و چون اورژانس شاهرود برای رسیدگی به حادثه آمده بود من را به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود که اتفاقا بیمارستان خیلی خوبی بود منتقل کردند و توسط دکتر بابک اسماعیلی که یکی از بهترین دکترهای کشور محسوب می‌شود مورد سه مرحله جراحی قرار گرفتم.

محمد تقی فهیم که برای ساخت یک فیلم مستند در باره پخت حلوا جوزی به منطقه بای در خراسان رضوی سفر کرده بود که دچار این سانحه شده بود در باره موضوع این فیلم مستند گفت: با توجه به اینکه شیوه پختن حلوا جوزی هم اکنون در حال از بین رفتن است و تنها در منطقه‌ای به نام «بای» فقط این شیوه مرسوم است قصد داشتم در مورد آنکه قبلا یکسری تحقیقات و عکس تهیه کرده بودم فیلم مستندی تهیه کنم که متاسفانه این سانحه برایم اتفاق افتاد.

وی از کادر بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود، دکتر بابک اسماعیلی، هنرمندان شهرستان شاهرود، وزارت ارشاد شاهرود، بچه‌های سپاه و بسیج و همچنین خانه سینما، علیرضا رضا داد و تمام کسانی که احوالپرس وی در زمان سانحه بودند تشکر کرد.
کد خبر: 77923
Share/Save/Bookmark