بسیج رسانه  فراجناحی است  /   سینما در حوزه اقتصاد مقاومتی کار خاصی نکرده است
مسئول بسیج رسانه اعلام کرد:
بسیج رسانه فراجناحی است / سینما در حوزه اقتصاد مقاومتی کار خاصی نکرده است
مسئول بسیج رسانه ، بسیج را فراجناحی اعلام کرد و گفت: به نظر ما هر کسی که برای انقلاب ، اسلام و کشور تلاش ‌کند بسیجی محسوب می‌شود.
 
تاريخ : دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۴
به گزارش خبرنگار هنرنیوز ، صبح امروز مسعود بصیری مسئول بسیج رسانه طی نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری همایش رسانه انقلابی و امنیت ملی در پنجم بهمن ماه در سالن شهید رشادی سپاه حضرت رسول (ص)‌ تهران با سخنرانی حجت‌الاسلام سرلک و سردار مقدم‌فر خبر داد.

وی ادامه داد: روز ششم بهمن ماه نیز در سالن سوره حوزه هنری از ساعت 15 همایش روز رسانه و تقدیر از برترین آثار جشنواره ابوذر برگزار خواهد شد که سخنران این همایش هم سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و علیرضا زاکانی نمایند سابق مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

به گفته بصیری ، ‌تا کنون 13 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر با موضوعات امنیت ملی ، اقتصاد مقاومتی ، رسانه زن و حجاب و ... ارسال شده است.

وی از جشنواره ابوذر به عنوان یک جشنواره بزرگ و فارغ از نوع گروه و جناح بندی یاد کرد که در سراسر کشور برگزار می شود و خبرداد مجموع آثاری که به این جشنواره رسیده است بالغ بر 300 اثر بوده است که در نهایت حدود 30 اثر در حوزه‌های مختلف تیتر، خبر، گزارش، مقاله، صفحه اول برتر، اقتصاد مقاومتی، عکس، ترجمه و یادداشت انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

بصیری مسئول بسیج رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار هنرنیوز که در خصوص ارتباط بسیج رسانه با جشنواره فیلم فجر پرسید یادآور شد: ما معمولا هر ساله بعد از اتمام این جشنواره تلاش می‌کنیم تا بهترین فیلم‌های انقلابی‌، ارزشی و آنهایی که نقد مناسبی به مسائل اجتماعی دارند را به صورت جداگانه برای اهالی رسانه نمایش دهیم .

وی با بیان اینکه سینمای ما در حوزه اقتصاد مقاومتی کار خاصی نکرده است گفت: متأسفانه سینمای ما در سالهای گذشته آن طور که باید اثرگذارنبوده و فیلم‌های مناسبی در حوزه اقتصاد مقاومتی ، معیشتی تولید نشده است.

مسعود بصیری در بخش دیگری از این نشست از طرح ارسال نامه مدافعان حرم خبر داد و یادآور شد: به دنبال آن هستیم تا با طرح ارسال نامه به مدافعان حرم به مانند ایام 8 سال دفاع مقدس مردم با رزمندگان ارتباط نامه‌ای داشته باشند. ضمن اینکه تلاش داریم تا در آینده نزدیک این نامه‌ها را ترجمه و بین‌المللی کنیم ضمن اینکه مدافعان حرم پاسخ برخی از نامه ها را داده اند و بزودی این نامه ها به نویسندگان اصلی ارائه خواهد شد.

به گفته وی تا کنون 40 هزار نامه به مدافعان حرم نوشته شده و حدود 5 هزار نامه هم از سوی مدافعان حرم پاسخ داده شده است.

مسئول بسیج رسانه ، بسیج را فراجناحی اعلام کرد و گفت: به نظر ما هر کسی که برای انقلاب ، اسلام و کشور تلاش ‌کند بسیجی محسوب می‌شود.

بصیری با انتقاد از عدم تعیین تکلیف بیمه خبرنگاران و قانون جامع مطبوعات و رسانه افزود: 4 سال از عمر دولت فعلی گذشته اما قانون جامعه رسانه و مطبوعات هنوز به مجلس نرسیده است در حالی که طیف رسانه و خبرنگار مشکلات بیمه‌ای و امنیت شغلی دارند.
کد خبر: 93944
Share/Save/Bookmark