دستگاه های خودپرداز، رسانه بزرگی برای جشنواره کتابخوانی رضوی هستند
مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت:
دستگاه های خودپرداز، رسانه بزرگی برای جشنواره کتابخوانی رضوی هستند
مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت با اشاره به هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: پس از برگزاری اولین جلسه با مسئولان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران تمام دستگاه‌های خود پرداز بانک تجارت تبدیل به رسانه این جشنواره شدند.
 
تاريخ : شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۱
به گزارش هنرنیوز،ابراهیم کاظم‌پور اقدم، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت در گفت‌وگو با روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، درباره نحوه همکاری با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیان کرد: بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین هموطنان، مشتریان و همچنین کارکنان خود همواره تلاش کرده که در این راه گام بردارد.

وی با بیان اینکه فرهنگ کتابخوانی در جامعه جای کار بسیاری دارد، ادامه داد: بانک تجارت برای ارتقای سطح آگاهی و معلومات هموطنان همانند همه نهادها، مراکز اقتصادی، دولتی و خصوصی وظیفه دارد در راستای اطلاع‌رسانی، فرهنگسازی و ایجاد بستری مناسب برای تحقق این مهم، تلاش کند.

صفحه دستگاه‌های خودپرداز قوی‌ترین رسانه برای اطلاع‌رسانی

کاظم‌پور اقدم عنوان کرد: صفحه دستگاه‌های خودپرداز یا ATM یکی از موثرترین و قوی‌ترین رسانه ها برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ سازی است که روزانه میلیون‌ها نفر از آنها استفاده می‌کنند. به همین منظور پس از برگزاری اولین جلسه با حضور همکاران اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران و دریافت محتوای پوستر هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی؛ تمام دستگاه های خود پرداز بانک تجارت تبدیل به رسانه این جشنواره شدند.

وی افزود: علاوه بر دستگاه های خودپرداز؛ تلویزیون‌های درون شعبه‌ای و درون شهری در مکان های پرتردد شهر تهران واقع در خیابان شهید بهشتی تقاطع خالد اسلامبول، خیابان شهید کلاهدوز چهار راه قنات، چهار راه مصطفی خمینی(سیروس)، خیابان کریم خان زند جنب پاساژ نگین، خیابان امام خمینی(ره) در شهر تبریز و میدان آزادی در شهر زنجان نیز به تبلیغات هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی اختصاص یافت. علاوه بر این موارد سایت‌های اینترنتی، اینترانت بانک، تلگرام، صفحه اینستاگرام و کانال های فضای مجازی بانک در اختیار این تبلیغات قرار گرفت. همچنین پیشخوانی برای توزیع بروشورهای هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی درون شعبه های بانک تجارت اختصاص یافته است.

وی جشنواره کتابخوانی رضوی را مسابقه‌ای برای ترویج کتابخوانی دانست و ادامه داد: در تعامل صورت گرفته با واحد فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران کد اختصاصی کشوری به شماره ۱۰۷۱۵۴ برای شرکت کارکنان و خانواده های بانک تجارت در بخش اینترنتی اختصاص یافته تا بانک تجارت نیز سهمی در هفتمین جشنواره رضوی داشته باشد.

مشاور مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به همکاری این بانک در دوره‌های گذشته جشنواره رضوی اظهار داشت: بانک تجارت در هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی حضور هدفمند و موثرتری به ویژه در زمینه اطلاع‌رسانی دارد. علاوه بر این در بین همکاران و در تعامل با کتابخانه‌های عمومی کشور، کارگروهی تشکیل شده تا کارها و مسائل اطلاع رسانی به صورت روزانه پی گیری شود.

برای ارتقای آگاهی مردم از انتقال پیام‌های چندگانه باید پرهیز کرد

کاظم‌پوراقدم درباره ارزیابی خود از لزوم مشارکت دستگاه‌ها با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای جشنواره‌های مختلف به ویژه جشنواره کتابخوانی رضوی بیان کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در عید فطر امسال و تأکید ایشان بر گسترش آگاهی و جهاد فرهنگی، همه دستگاه ها به عنوان یک وظیفه ذاتی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی مکلف هستند که مسائل فرهنگی را جدی بگیرند. به خصوص حوزه کتاب و کتابخوانی که جزو دغدغه های مهم فرهنگی در کشور محسوب می شود.

مدیرروابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت عنوان کرد: بحث ترویج مطالعه، مسئله بسیار مهمی است و نباید محدود به فیزیک کتاب شود. اگر می‌خواهیم پیام خاصی را در راستای ارتقای آگاهی مردم ارائه دهیم نباید چندگانه، جزیره‌ای و بصورت متفرق در کل کشور باشد. ما معتقدیم این انتقال پیام باید از مجرای یکسان، منسجم و واحد اتفاق افتد تا بتوانیم به صورت روزانه و هفتگی پیام‌ها و مطلب مفید را در سطح جامعه نشر دهیم و تأثیرات آن را هم مشاهده کنیم.
کد خبر: 94673
Share/Save/Bookmark