هیچ مشکلی با موسیقی پاپ نداریم / ایام نوروز ؛ پنج شب کنسرت در برج میلاد ‌
در نشست مدیر عامل برج میلاد مطرح شد:
هیچ مشکلی با موسیقی پاپ نداریم / ایام نوروز ؛ پنج شب کنسرت در برج میلاد ‌
مدیر عامل برج میلاد با اشاره به برگزاری کنسرت مازیار فلاحی و دنگ‌شو در ایام نوروز گفت: طی چندسال اخیر در ایام نوروز فضایی برای برگزاری کنسرت در تهران نبود اما با توجه به نیاز و درخواست کنسرت گذاران قرارشد حدود 5 شب کنسرت موسیقی در برج برگزار شود.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۴
به گزارش خبرنگار هنرنیوز ، علیرضا شریفی در نشست خبری ویژه برنامه‌های برج میلاد، به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در سال 94 پرداخت و اظهار داشت: در سال 94 هفته‌ای یک روز در خدمت ایتام و مؤسسه‌های خیریه بودیم و این افراد توانستند از خدمات رایگان برج میلاد بهره‌مند شوند. علاوه بر این برگزاری هفته‌های فرهنگی شهرها نیز یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی برج میلاد در سال جاری بود. همچنین به مناسبت ایام فاطمیه نیز نمایشگاه خط و نقاشی با عنوان «حورا» در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

وی اضافه کرد: امسال تلاش کردیم در محتوای برنامه‌ها به نوعی پوست‌اندازی داشته باشیم بر همین اساس برنامه‌های برج را در سه سطح تهران، کشور و بین‌الملل دسته‌بندی کردیم بنابراین ویژه ‌برنامه‌های تابستان سال جاری طی 100 روز در قالب 5 بخش اجرایی شد و برنامه‌هایی تخصصی با محوریت خانواده‌ها به اجرا درآمد.

شریفی با اشاره به برگزاری کنسرت مازیار فلاحی و دنگ‌شو در ایام نوروز گفت: طی چندسال اخیر در ایام نوروز فضایی برای برگزاری کنسرت در تهران نبود اما با توجه به نیاز و درخواست کنسرت گذاران قرارشد حدود 5 شب کنسرت موسیقی در برج برگزار شود.

مدیر عامل برج میلاد گفت: ما هیچ مشکلی با موسیقی پاپ نداریم اما از آنجایی که سالن بین المللی برج میلاد سالن استاندارد و منحصربه فردی در کشور است میزان انتظارات و درخواست‌ها برای استفاده از سالن بالاست.

علیرضا شریفی تصریح کرد: یکی از موضوعات پیش‌بینی شده در ایام نوروز اختصاص یکی از طبقات سازه‌ای برج به 40 هنرمند صنایع دستی است که از اقصی نقاط کشور برای ارائه و فروش آثار خود در برج حاضر خواهند شد. علاوه بر این در روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی نیز ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده شده که جزئیات آن اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه کیفی‌سازی خدمات اولویت نخست برج میلاد در سال 95 است، خاطرنشان کرد: بر این اساس قصد داریم ارائه خدمات بازدید به مردم را به استانداردها نزدیک‌تر کنیم و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

شریفی با اشاره به اینکه عنوان ویژه برنامه‌های برج میلاد در سال 95 «نوروزگار» است که از دوم تا دوازدهم فروردین خواهد بود، گفت: ستاد گردشگری شهر تهران طبق تدابیر شهردار تهران تشکیل شد که برج میلاد نیز یکی از زیرمجموعه‌های آن است.

وی با بیان اینکه در کنار ویژه برنامه‌های نوروز، برنامه‌ ویژه‌ای برای روز مادر در نظر داریم، گفت: 20 غرفه در حوزه‌های مختلف آموزشی، فکری، بازی و فروشگاهی در ایام نوروز تدارک دیده شده این در حالی است که همه یکی از ویژگی‌های برنامه‌های برج میلاد خانواده محور بودن آن است.

شریفی با اشاره به محفل های کوچه نوازها افزود: کودکانی که در سطح شهر نوازندگی می‌کردند را شناسایی و ارزیابی کردیم و بر این اساس محفل‌های کوچه نوازها را تشکیل دادیم؛ قرار است در ایام نوروز پیش از اجرای کنسرت‌ها قطعات خود را بنوازند.

وی همچنین از اجرای کمپین «در دسترس خانواده» خبر داد و گفت: متاسفانه فضای مجازی فرصت در کنار خانواده بودن را از بسیاری از افراد گرفته است. ما تلاش می‌کنیم تا با ثبت نام عضویت شهروندان در این کمپین دوستان را متعهد کنیم تا در جمعه‌های اول هر ماه اینترنت گوشی خود را قطع کرده و در اختیار خانواده باشند‌.

مدیر عامل برج میلاد در مورد برگزاری کنسرت پاپ در برج، گفت: ما هیچ مشکلی با موسیقی پاپ نداریم اما از آنجایی که سالن بین المللی برج میلاد سالن استاندارد و منحصربه فردی در کشور است میزان انتظارات و درخواست‌ها برای استفاده از سالن بالاست. ما زمان خالی برای اجرای کنسرت نداریم. با این وجود در سال 94 هر زمان فرصت بود کنسرت اجرا کردیم‌.

شریفی با تاکید بر اینکه ممیزی کنسرت‌ها بر عهده مسئولان برج میلاد نیست، گفت: در مورد اجرای کنسرت پاپ در سال 95 هنوز تصمیم نگرفتیم. ضمن اینکه عدم اجرای موسیقی پاپ در جشنواره موسیقی فجر نیز ربطی به ما نداشت و تصمیم مسئولان امر بود.

مدیرعامل برج میلاد تهران در پایان خاطرنشان کرد: امسال پارک دلفین‌ها و سالن پینت‌بال نیز در نوروز با ارائه تخفیفات ویژه خدمات‌رسانی می‌کند‌.

شریفی در مورد ایمنی برج میلاد گفت: تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا ضریب ایمنی و امنیت برج میلاد را بالا ببریم تا کمترین اتفاقی رخ ندهد اما حجم جمعیت زیاد است. به همین دلیل ما در برنامه های نوروز تعداد نیروهای مراقبتی را افزایش دادیم و تمام فضاهای که امکان خطر دارند را کاملا محصور کردیم.

وی اعمال تخفیف به تورهای نیم روزه و یک روزه تهران گردی اشاره کرد و گفت‌: در این مورد براساس دستور ستادگردشگری عمل می‌کنیم و تخفیفات طبق نظر آنها اعمال می‌شود در مورد تعرفه بازدید از برج در سال 95 نیز هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم.
کد خبر: 89976
Share/Save/Bookmark