«ایستاده درغبار» بالاتر از استانداردهای سینمای ایران / « شب های فیلم» برنامه ای ارزشمند
مسعود شجاعی طباطبایی:
«ایستاده درغبار» بالاتر از استانداردهای سینمای ایران / « شب های فیلم» برنامه ای ارزشمند
مسعود شجاعی کاریکاتوریست کشورمان معتقد است سطح فیلم سینمایی« ایستاده درغبار» بالاتر از استانداردهای سینمای ایران است.
 
تاريخ : چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۴
به گزارش هنرنیوز ، مسعود شجاعی طباطبایی کاریکاتوریست کشورمان  در مورد فیلم «ایستاده درغبار» ساخته محمد حسین مهدویان از این فیلم به عنوان فیلمی که از قدوقواره سینمای ایران بالاتر است یاد کرد و گفت: این فیلم بالاتر از استانداردهای فعلی سینمای ایران است که جای بسی خوشبختی است که ما چنین جوانان فیلمسازان قابلی داریم که می توانند در اولین تولید سینمایی خود به چنین استانداردهایی برسند.

این کاریکاتوریست که با حضور در برنامه «شب های فیلم» انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در سینمای فلسطین با خبرنگار سینما روایت گفتگو می کرد ادامه داد: اگر چه ما شاهد فعالیت بچه های هنرمند دیگری در عرصه های مختلف هنری هستیم ولی ساخت فیلم «ایستاده درغبار» در حوزه فیلم های دفاع مقدس، اتفاق جدیدی است که باید آن را به فال نیک گرفت واز آن حمایت کرد.

شجاعی یادآور شد: اگر چه ما همواره فیلم های خوبی را از سینماگران بزرگی همچون آقای حاتمی کیا و اساتید دیگری شاهد بودیم اما فیلم «ایستاده درغبار» اتفاق کاملا متفاوتی در نوع نگاه و پرداخت سینمایی است که حتی می شود ازاین سینما به عنوان یک ژانر خاص یاد کرد.

این هنرمند کشورمان با بیان اینکه این فیلم توانست ارتباط خیلی خوبی با مخاطب برقرار کند گفت: این در حالی است که این فیلم، حس مستند داشت اما باردراماتیک آن در سراسر فیلم احساس می شد و تمام قواعد یک فیلم قصه گو را دارا بود.

مسعود شجاعی طباطبایی با اشاره به «شب های فیلم» انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از این برنامه به عنوان برنامه ای ارزشمند که توانسته شرایطی را ایجاد کند تا علاقه مندان به حوزه سینما بتوانند ۱۰ فیلم برگزیده جشنواره فیلم فجر را تماشا کنند، تشکر کرد.
کد خبر: 89426
Share/Save/Bookmark