اجرای برنامه برای کودکان بیمار /  دعوت از همه هنرمندان
شاهد پیوند در گفتگو با هنرنیوز:
اجرای برنامه برای کودکان بیمار / دعوت از همه هنرمندان
یک کارگردان و مدرس تئاتر از اجرای برنامه ای به نام «فرشتگان زمینی» برای کودکان بیمار در بیمارستان علی اصغر(ع) تهران در آستانه سال نو خبرداد.
 
تاريخ : جمعه ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۶
شاهد پیوند مدرس کانون نمایش فرهنگسرای تهران و کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار هنرنیوز گفت: در آستانه سال نو و در روز 29 اسفندماه 94 بنده به همراه خانم ها مهرناز وزيريان و نگین صابری و آقایان ميثم فراهاني، مسعود آشوري ، سيد محمدرضا بهشتيان و علي مشايخي با حضور در بیمارستان عی اصغر(ع) تهران و با اجرای برنامه ای به نام « فرشتگان زمینی» علاوه بر اهدای هدایایی به کودکان بیمار سعی کردیم گل لبخندی را نیز بر لبان این عزیزان بنشانیم.

وی ادامه داد: معمولا سالی چند بار، اعضاي كانون نمايش فرهنگسراي تهران و تنی چند ازدانشجويان دانشكده هنر و معماري به همراه اساتید خود و مدیریت منطقه 22 سازمان فرهنگی شهرداری تهران با حضور در برخی از بیمارستان ها از جمله بیمارستان علی اصغر(ع) ، امام خمینی ، کودکان مفید با اجرای برنامه هایی سعی می کنیم گل لبخند را بر لبان کودکان بیمار هدیه کنیم و روحیه این کودکان را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه استقبال از این نوع برنامه ها بسیارعالي است و همه بچه ها با دوربين و موبايل والدين خود فيلم و عكس مي گيرند و در بخش هايي مثل بخش سرطان كه محدوديت ورود داريم به اصرار والدين، وارد این بخش ها شده و تلاش می کنیم با اجرای برنامه هایی ، روحیه کودکان بیمار را افزایش دهیم.

شاهد پیوند گفت: عيادت از جانبازان اعصاب و روان و همچنين سالمندان نيز از ديگر برنامه هاي همیشگی گروه هنري ما ( گروه هنری پيوند) است كه ساليانه در مناسبت های مختلف انجام مي شود.

این بازیگر و کارگردان تئاتر با بیان اینکه همواره سعي مي كنيم از دیگر هنرمندان نيز برای حضور در اين نوع برنامه ها دعوت كنيم از حضور الهام حميدي بازیگر سینما و تلویزیون و مژگان رايگان هنرمند تاتر در یکی از این نوع برنامه ها خبر داد.

به گفته وی ، رضا كيانيان نیز قرار است در یکی از این برنامه ها به همراه گروه هنری شاهد حضور داشته باشد.

این مدرس تئاتر در خاتمه از همه هنرمندان خواست چنانچه تمایلی برای حضور درچنین برنامه هایی را دارند با ایمیل وی به نشانی shahedpeyvand@gmail.com تماس بگیرند.



 
کد خبر: 90362
Share/Save/Bookmark