«جشن تولد» فیلم خط شکن است / جشنواره به «جشن تولد» بی مهری کرد
مهدی فیوضی در گفتگو با هنرنیوز:
«جشن تولد» فیلم خط شکن است / جشنواره به «جشن تولد» بی مهری کرد
تهیه کننده فیلم سینمایی«جشن تولد»؛ اکران دوم یا سوم بعد از عید را اکران احتمالی این فیلم عنوان کرد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۳
«مهدی فیوضی» تهیه کننده فیلم سینمایی «جشن تولد» در گفتگو با خبرنگار هنرنیوز از این فیلم به عنوان خط شکن در تولید فیلم هایی با مضمون مقاومت سوریه یاد کرد و گفت: این فیلم اولین فیلم در مورد مقاومت سوریه است که به صورت سینمایی تولید شده است لذا می توان از این فیلم به عنوان یک فیلم خط شکن در این زمینه یاد کرد. ضمن اینکه جشن تولید در شرایط سخت محیطی و اقتصادی ساخته شد که البته تنها توانست 30 درصد از خواسته های ما را برآورده سازد.

وی با بیان اینکه ارگانهای دولتی باید از ساخت این نوع فیلم ها حمایت کنند اضافه کرد: شاید عنایت خداوند و حضرت زینب(س) بود که سرمایه گذارانی که واقعا با جان و دل مایه گذاشته برای این فیلم پیدا شدند و لازم است این نوع سرمایه گذاران مورد حمایت و تشویق قرار بگیرند.


پشت صحنه «جشن تولد» در سوریه

کارگردان فیلم سینمایی « نفوذی» یادآور شد: انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس تنها ارگانی بود که از فیلم « جشن تولد» حمایت مالی کرد و با مشارکت 50 درصدی در تولید آن سهیم شد.

وی با اشاره به حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر گفت: متاسفانه هیات داوران جشنواره فیلم فجر نسبت به فیلم « جشن تولد» و برخی دیگر از فیلم ها مثل بادیگارد ، بی مهری کردند و بیشترین جوایز را به فیلمی اختصاص دادند که به هیچ عنوان دغدغه نظام و مردم ما نبود بلکه ضد نظام بود.

فیوضی، اکران دوم یا سوم بعد از عید را اکران احتمالی این فیلم عنوان کرد.


نمایی از فیلم «جشن تولد»  
کد خبر: 90047
Share/Save/Bookmark