برای آقای ایوبی پشت پرده تصمیم گرفته اند
مهدی عظیمی میرآبادی در گفتگو با هنرنیوز :
برای آقای ایوبی پشت پرده تصمیم گرفته اند
یک تهیه کننده سینما و فعال رسانه ای با اشاره به حذف پسوند «فجر» از جشنواره بین المللی فیلم از سوی رئیس سازمان سینمایی گفت: این ها تصمیمات پشت پرده ای است که برای آقای ایوبی انشاء می شود.
 
تاريخ : دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۶
مهدی عظیمی میرآبادی تهیه کننده سینمای ایران و مدیر مسئول نشریه سینمای خانگی در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز در مورد حذف پسوند نام «فجر» از جشنواره بین المللی فیلم از سوی ایوبی و همچنین تهدیدی که ایشان در صفحه شخصی اش نسبت به منتقدین این موضوع کرده است افزود: آقای ایوبی را تا آنجایی که من می شناسم آدم مبادی آدابی است که از روابط عمومی هم بالایی برخوردار است. او حرف های قشنگ می زند، شعر می خواند، با سعدی و شمس حشر و نشر دارد؛ بنابراین بعید است ایشان چنین رفتارهایی داشته باشد بلکه باید گفت افراد پشت پرده ای هستند که برای او تصمیم گیری و انشاء می کنند و او از روی دست آنان دیکته می نویسد.

این مسئول سابق سینمایی با بیان اینکه متاسفانه آقای ایوبی آخرین نفری است که در انتهای مسیر تصمیم گیری قرار دارد و با اشاره به جریانی که از اول انقلاب قصد تهی کردن ارزشهای انقلاب اسلامی را داشته است تاکید کرد: معتقدم جریانی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره در پی تهی کردن جمهوری اسلامی از ارزش های اسلامی و انقلابی بوده همچنان در پی تحقق اهداف خود است.

تهیه کننده فیلم سینمایی« سیب و سلما» از این جریان به عنوان یک جریان قدرتمند اقتصادی و با عقبه سیاسی یاد کرد و یاد آور شد: متاسفانه این جریان انحرافی در بسیاری از جاها رخنه کرده و لازم است مسئولین مملکت به دنبال کشف این رخنه ها باشند و در مقابل آن ها، عکس العمل لازم را اتخاذ کنند تا دیگر شاهد استمرار این گونه رفتارها در کشور نباشیم.
کد خبر: 82479
Share/Save/Bookmark